Wpis z mikrobloga

Pierwsza mapa "forgotten island" jest już zaprojektowana. Docelowo będzie na 10 graczy chyba, że testy pokażą co innego. Jestem coraz bliżej momentu wpuszczenia Was na beta testy. Zrobię to poprzez klienta webgl na stronie www. W sylwestra jako, że siedziałem w domu to poprawiłem przesyłanie do innych graczy takich efektów jak, łuski, smugi, granaty, wybuchy i drobne animacje. Zaplanowałem, że gracz będzie tracił życie po wejściu do wody, żeby się za daleko nie zapuścić. Jestem w trakcie dodawania indykatora kierunku ostrzału. Przygotowuję dla Was film z rozwalenia całej drużyny granatem ( ͡º ͜ʖ͡º) #countdownfinalzone
dziki_dziki - Pierwsza mapa "forgotten island" jest już zaprojektowana. Docelowo będz...

źródło: comment_1609539902kDhav8o0O68haRZpxlcNnS.jpg

Pobierz
  • 19
@Fallenzgr: Myślałem nad tym co tu wrzucić żeby gra się nie znudziła po 3 minutach i na początek będą działały tryby deathmatch i team deathmatch, mapy będę dorabiał sukcesywnie, następnie strzelnica rankingowa, po której się poruszasz, pracuje nad nią, kolejny etap co-op i miasto zombie, przedrzyj się do kolejnych punktów. Na sam koniec jak starczy sił zrobię miasto oblężone najemnikami z bronią i trzeba będzie wykonać proste misje w przemieszczaniu się,
@cranberry250: Taka myśliwska tu wystarczy? :) @gloria_alleluja: dzięki, będę dodawał pod tagiem progres prac. @variss: No do multi musi więcej osób do testowania. Wcześniej podam konkretną datę i godzinę, najprawdopodobniej godz 21 bo wtedy mirki będą w domu i ja też mam wtedy chwilę czasu. Muszę zrobić testu obciążeniowe więc jakby na serwer weszło 100+ plus to byłoby fajnie.
dzikidziki - @cranberry250: Taka myśliwska tu wystarczy? :) @gloriaalleluja: dzięki, ...

źródło: comment_16095825164bAXdJlnSTtksdEw2CxZNj.jpg

Pobierz
@gloria_alleluja: Tak widok będzie z pierwszej osoby czyli ręce i genialne animacje ruchu. TPP mam jeszcze na czas testów bo więcej widzę i kontroluje czy efekt który powstaje u klienta jest poprawnie wykonywany oraz w tym samym czasie przekazywany do innych klientów, takie jak skakanie, rzucanie granatem, czy strzelanie. TPP jest raczej nie mile widziane w fpsach bo to oszustwo jak stoisz za ścianą i widzisz nadchodzących wrogów.
@gloria_alleluja: strafe jump jest, slide nie planuje. Nie ma na razie leżenia, ale to nie jest priorytet, więc może kiedyś. Staram się skupić na razie na wszystkim podstawowym czyli jedna mapa, jedna broń, jeden charakter, jeden granat. Chcę jak najszybciej zbliżyć tą grę do grywalnej bety, a potem z czasem dodawać kolejne elementy co już nie będzie trudne, bo w zapleczu mam z 30 rodzajów broni tylko to wymaga czasu, aby