Wpis z mikrobloga

@Iskaryota: ponoć jest to tylko wada oprogramowania, a w wersji ze skrzynią automatyczną nie występuje taki problem, a taką właśnie będę miał.

@inzynier_robert: to prawda, octavia solidnie podrożała... Ale z drugiej strony dość sporo się w niej dostaje. Jest to też efekt przeróżnych norm nakładanych na nowe auta. Z testowanych przeze mnie samochodów segmentu c też najlepiej wypada pod względem przestronności i jakości wykonania. Przyzwoicie się też prowadzi.
  • Odpowiedz
@inzynier_robert: nie ma za bardzo rabatów, kwestia tego jeszcze jaką skodę bierzesz. Jak nowa, ale z placu to można negocjować i rabat dostać. Natomiast nowa skonfigurowana praktycznie nie ma na co liczyć. Mi się fartnęło, bo po znajomości dostałem trochę rabatu, ale jak przychodzisz "z zewnątrz" to raczej trzeba się nastawiać na ceny katalogowe. Odbicie za gorszy rok to jedno, a druga sprawa to po prostu te skody się sprzedają
  • Odpowiedz
@artur200222: To jeszcze zależy. Ja w sumie dostałem solidny rabat przy moim leasingu, ale też zamawiałem w okresie stagnacji, bodaj sierpień/wrzesień.

U mnie do tej pory bez problemów, odebrana w październiku i ani jednej wizyty na serwisie :)
  • Odpowiedz
@GordonL: @elblag007: właśnie te najświeższe z początku 2020 i po pierwszym lockdownie rzeczywiście mają jakieś problemy, ale to nie tylko octavie, ale też całkiem sporo modeli innych marek - kontrola jakości nie ta, zerwane łańcuchy dostaw itd. Te wyprodukowane później już podobno nie mają takich problemów.
  • Odpowiedz
@GordonL: @elblag007: właśnie te najświeższe z początku 2020 i po pierwszym lockdownie rzeczywiście mają jakieś problemy, ale to nie tylko octavie, ale też całkiem sporo modeli innych marek - kontrola jakości nie ta, zerwane łańcuchy dostaw itd. Te wyprodukowane później już podobno nie mają takich problemów.


Wczoraj kolejny serwis :parowanie lamp i i błąd czujników parkowania
  • Odpowiedz