Wpis z mikrobloga

#pcmasterrace
#komputery #amd #xkom

Witajcie! Od razu zaznaczę że jestem zielony jeśli chodzi o hardware kompów, w związku z czym mam ogromny problem w zakupie nowego sprzętu. Gotowce sobie odpuściłem i chciałbym skompletować części. Gierki w jakie chciałbym na nim pograć to sieciowe shootery typu Destiny 2, Overwatch, Planetside, do tego chciałbym żeby uciagnął jakiegoś cada/cama. Jeśli są tu jakieś dobre duszyczki które oceniłby setup to będę bardzo wdzięczny ʕʔ Budżet max jak na screenie
Purinowski - #pcmasterrace 
#komputery #AMD #xkom

Witajcie! Od razu zaznaczę że j...

źródło: comment_1608556600opFyOGutpSn7Bg2VuCbKkt.jpg

Pobierz
  • 15
@Purinowski: Karta graficzna do #!$%@?. Zasilacz do #!$%@?, obudowa do #!$%@?, dysk nvme ci nie potrzebny bo nie będzie żadnej różnicy pomiędzy ssd na sata3, a różnica jest taka ze płacisz więcej za szybkość której nigdy nie wykorzystasz.
Zasilacz to chińskie gowno brandowane polskim logo, polecane przez ludzi tylko dlatego, ze są ignorantami i polecają bo „tani” i „polski(chiński)”, w dodatku gdzie SPC ma tylko 24mc gwarancji, a nie jak każdy
dysk nvme ci nie potrzebny bo nie będzie żadnej różnicy pomiędzy ssd na sata3, a różnica jest taka ze płacisz więcej za szybkość której nigdy nie wykorzystasz


@Purinowski: jeżeli chodzi o dysk, to bierz NVMe i nie przejmuj się biedakami. Najnowsze trendy w API pokroju GPUDirect są super, a im szybszy dysk, tym lepiej.

https://devblogs.microsoft.com/directx/directstorage-is-coming-to-pc/
https://ithardware.pl/aktualnosci/microsoft_wprowadza_directstorage_api_z_xbox_na_komputery_pc_co_znacznie_przyspieszy_ladowanie_gier-13243.html
@Purinowski wywal ten syf od amd i złóż na nvidii i intelu jak człowiek (procesor amd od biedy może zostać). Chyba ze lubisz sie #!$%@?ć i przepłacać za sprzęt to proszę bardzo, wtedy wybór karty graficznej od amd jest jak najbardziej wskazany.