W Windows10 po podłączeniu do gniazda minijack wyskakiwało zapytanie co się podłączyło, czy to małe głośniki, duże, czy słuchawki itd. Niechcący kliknąłem "nie pokazuj więcej" i od tamtej pory mam problemy, da się to jakoś przywrócić?
Problem jest następujący: po odłączeniu głośników z minijacka i podłączeniu innych to te drugie nie grają. Zostaje tylko wbudowany głośnik albo te któe były podpięte wcześniej. W panelu sterowania w ustawieniach dźwięku nic nie ma. Co zrobić żeby działało? Podłączyć drugi zestaw i uruchomić ponownie komputer. No mega irytujące, wczęsniej tego problemu nie było. Macie jakiś pomysł, gdzie może leżeć problem?
@rybeczka: No nie, bo po resecie kompa to te drugie działają i wtedy po odłączeniu zestawu nr 2 i podłączeniu znowu głośników 1 to te pierwsze nie działają XD no mega irytujące bo mam lapka podpiętego w jednym pokoju i przenoszę go często do drugiego jak chcę oglądać Netflixa. O przypomniało mi się, to nawet nie musi być podłączony drugi zestaw bo dziś na chwilę odłączyłem głośniki, zresetowałem kompa i
@nadsztygar: zaktualizuj / przeinstaluj sterowniki od karty dzwiekowej. Mozliwe ze mozna to wyklikac gdzies, ale przeinstalowanie sterownikow bedzie szybsze xD
@PanWysublimowany: dawno zrobione i nic nie pomogło. Wydaje mi się, że jeszcze jak się pojawiał ten komunikat to działał normalnie dźwięk. J----y Win10
Włąsnie zainstalowałem z nieoficjalnej strony najnowszy sterownik Realtek i dalej c---a działa, już mnie k-----a za przeproszeniem bierze. Dobrze, że dysk SSD to komp się szybko restartuje.
@PanWysublimowany: No dobra, w MaxxAudioPro (bo chyba tak to się teraz nazywa) mam do wyboru tylko głośniki wewnętrzne XD K---a co za dramat. Uruchomię teraz komputer ponownie i podłączone głośniki zewnętrzne nadal będa działać.
@PanWysublimowany: teraz też się wyświetla "głosnik iwewnętrzne" ale gra przez mini jacka XD
A może znaczenie ma to, że mam podłączony monitor przez VGA->HDMI ? Chociaż w panelu sterowania mam wyłączone HDMI jako dźwięk. Powiem szczerze, że już nie mam siły do tego, dell coś pewnie skopał bo w innych lapkach tego problemu nie ma.
@nadsztygar: no to ten.. Zaktualizuj windowsa najperw xD później zrób pełną aktualizację wszystkich sterowników przez jakiś programik della. W biznesówkach jest to dell update albo dell support a u Ciebie to nie wiem.. Może podobnie xD W tych aktualizacjach powinna być aktualizacja biosu.
Sprawdź czy coś się zmieniło. Jeżeli nie to wywal sterowniki audio i tego max audio pro i zanstaluj stąd:
Cześć Mireczki,
W Windows10 po podłączeniu do gniazda minijack wyskakiwało zapytanie co się podłączyło, czy to małe głośniki, duże, czy słuchawki itd. Niechcący kliknąłem "nie pokazuj więcej" i od tamtej pory mam problemy, da się to jakoś przywrócić?
Problem jest następujący: po odłączeniu głośników z minijacka i podłączeniu innych to te drugie nie grają. Zostaje tylko wbudowany głośnik albo te któe były podpięte wcześniej. W panelu sterowania w ustawieniach dźwięku nic nie ma. Co zrobić żeby działało? Podłączyć drugi zestaw i uruchomić ponownie komputer. No mega irytujące, wczęsniej tego problemu nie było. Macie jakiś pomysł, gdzie może leżeć problem?
zrób film bo nie uwierzę
jak dla mnie to i tak jest problem ze sterownikiem
https://www.dell.com/support/kbdoc/pl-pl/000123261/d%c5%bawi%c4%99k-nie-jest-prze%c5%82%c4%85czany-kiedy-s%c5%82uchawki-s%c4%85-pod%c5%82%c4%85czone-do-gniazda-audio-w-systemach-dell-z-d%c5%bawi%c4%99kiem-realtek
u mnie problem rozwiązał się po zainstalowaniu Waves Maxx
Włąsnie zainstalowałem z nieoficjalnej strony najnowszy sterownik Realtek i dalej c---a działa, już mnie k-----a za przeproszeniem bierze. Dobrze, że dysk SSD to komp się szybko restartuje.
Zaraz sprawdzę z tym Waves Maxx
A może znaczenie ma to, że mam podłączony monitor przez VGA->HDMI ? Chociaż w panelu sterowania mam wyłączone HDMI jako dźwięk. Powiem szczerze, że już nie mam siły do tego, dell coś pewnie skopał bo w innych lapkach tego problemu nie ma.
Sprawdź czy coś się zmieniło. Jeżeli nie to wywal sterowniki audio i tego max audio pro i zanstaluj stąd:
https://www.dell.com/support/home/pl-pl/product-support/product/g-series-15-3579-laptop/drivers