Aktywne Wpisy
Kapitalista777 +190
Z tą zmianą definicji gwałtu pędzimy w zawrotnym tempie w stronę Hiszpanii. Już wkrótce to ty będziesz musiał udowadniać, że miałeś zgodę, a nie kobieta, że została zgwałcona. W zeszłym tygodniu skierowanie prac do komisji poparły WSZYSTKIE partie w Sejmie.
A teraz was zastrzelę. Wiecie, że w Hiszpanii zakazany jest tzw. catcalling, czyli zaczepianie kobiet na ulicy czy np. gwizdanie na nie. I uwaga - dotąd było to wykroczenie, obecnie jest to
A teraz was zastrzelę. Wiecie, że w Hiszpanii zakazany jest tzw. catcalling, czyli zaczepianie kobiet na ulicy czy np. gwizdanie na nie. I uwaga - dotąd było to wykroczenie, obecnie jest to
DROBNY_PIJACZEK +20
#naukajazdy #prawojazdy
@Asterling: Tak, tylko nie zapomnij o
Na każdym biegu masz pewien zakres obrótow silnika i równoważnym im prędkości na liczniku które obsługuje skrzynia i silnik
60 m to blisko. Im niższy bieg tym wyższe przełożenie czyli czyli przyspieszasz i hamujesz silnikiem szybciej.
Czyli chcesz wbić 2gi bieg.
Nie #!$%@? nie można. Nie da się wbić żadnego biegu po sobie, bo zawsze wbijasz bieg
Wg mnie hamowanie silnikiem polega poprostu na tym, że podczas hamowania nie wciskasz sprzęgła i nie trzymasz luzu.
Oczywiście w życiu codziennym jak zredukujesz to wyhamujesz szybciej.
@Wojtekbrd:imo najsensowniej będzie zostać na 4... Albo jak auta nie szkoda to wbijać dwa na synchronizator bez dawania gazu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Byczkumordeczko:
Komentarz usunięty przez autora
Za to auto 300 konne w ponad 3l silniku nawet na obrotach 900
// Chodzi mi oczywiście, że mało kto na wykopie :P
@Wojtekbrd: Bardzo poprawnie jest w takiej sytuacji wrzucić trójkę z międzygazem, dojść w niej blisko obrotów jałowych i wrzucić luz. Kluczową kwestią w hamowaniu biegami jest poprawny MIĘDZYGAZ, coś czego nie zna 99% leśnych dziadków instruktorów i egzaminatorów w tym #!$%@?, a międzygaz to sztuka wymagająca
@InterferonAlfa_STG: Im mocniejszy silnik, tym zwykle przełożenia również są inne. W starym gównie wolnossącym mpi 5 bieg i 50 km/h to nierzadko było 1500 obrotów, czyli lajt, gdy w potęznym 3 litrowym dieslu jest to poniżej jałowych. Do 1000 rpm silniki w osobówkach ogólnie nie lubią tych obrotów tak samo 1,4 jak i 3 litry.