Wpis z mikrobloga

Im dłużej gram tym więcej rzeczy zauważam i umiarkowany optymizm powoli zamienia się w bolesne rozczarowanie.

W grze kompletnie nie ma AI na drodze. Samochody jeżdżą po wyznaczonych trasach...
a) dlatego nie potrafią omijać przeszkód,
b) dlatego nie uciekają jak do nich strzelasz.
c) dlatego też policja nie patroluje miasta tylko się spawnuje 10m od Ciebie.

Poza tym światła drogowe zawsze zmieniają się na zielone jak jedziesz...

System drogowy jest zwyczajnie ułomny.

Wygląda jakby zrobili to żeby ładnie wyglądało na filmiku i może podczas pierwszej godziny gry ale po kilku godzinach zaczynasz zauważać jak bardzo zrobili to na #!$%@?...

Gra, miasto wygląda ślicznie, naprawdę ślicznie ale jest niedopracowana, nie kompletna i nie powinna zostawać wydawana... Nie jako AAA.

#cyberpunk2077
  • 7
  • Odpowiedz
@Hektorrr: można nawet czasami zaobserwować jak samochody znikają, przynajmniej ja tak miałem jak zablokowałem skrzyżowanie i nieco dalej dojeżdżające auta znikały, albo również jak oddaliłem się na jakiś dłuższy dystans to te auta co blokowały skrzyżowanie też zniknęły, chyba takich featureów nie ma w takim gta v np. o ile się nie mylę?
  • Odpowiedz
@Morritz: Właśnie to jest najgorsze, że 7 letnia gra ma lepsze AI pieszych i kierowców niż CP2077. CP2077 wygląda jak zlepek kilku IFów dosłownie.
Już w GTA IV kierowcy potrafili reagować na zdarzenia drogowe a przechodnie potrafili więcej niż tylko kucać w sytuacji zagrożenia.

Przykro się na to patrzy w CP2077, jakie to wszystko jest zwyczajnie głupie i proste.
Ja nie wiem czy takie elementy można poprawić patchem. Część z takich
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@PanieJanku: ai i silnika fizyki tak łatwo nie zmienisz jak teksturek.
Chwycili sie z motyka na slonce, fani podchwycili to oboje maja za swoje. Jak juz powinni zrobic dla testow mała dopieszczona gre z polotwartym światem jak np w LA Noire. Zrobić prosta fabułę, jedna bogata w rzeczy dzielnice i za jakis czas jak sie okaze ze super gierka to wydać CP2078. Powinni najpierw przetestować koncept a nie urabura robimy gre
  • Odpowiedz
@ButtHurtAlert: dokładnie, wiadomo było że rockstara z ich Euphorią nie przeskoczą, mogli nie podsycać oczekiwań i od razu powiedzieć że to będzie po prostu liniowa gra fabularna
  • Odpowiedz