Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Czuje że praca zdalna ostro namieszała im w poprawnym składaniu gry. I pewnie gdyby nie zobowiązania wobec inwestorów oraz Sony / MS, to gra byłaby przesunięta w ogóle na 2021. Bo jakby mechaniki nie były dobre i historia, a miasto świetnie zrealizowane, to stan na starych konsolach jest bardzo słaby. Widać, że produkcja jest turbo ambitna i wielowarstwowa, a PS4 i XBXO były już na start mocno ubogie w moc, więc ruszenie gry pokroju CP077, to dla nich giga wyzwanie.

Z dyskusji wynika, że nawet release wersja specjalnie zabugowana nie jest, ale optymalizacja wymaga więcej pracy.

#cyberpunk2077
  • 5
  • Odpowiedz
@jaqqu7: kwarantanna jest od marca a w kwietniu miała wyjść gra. Więc dali sobie jeszcze pół roku a szlify i tak im to wyszło. Nie wykręcaj się pracą zdalną bo dla programistów to nawet lepiej.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@ethics: W przypadku gier praca zdalna to jest gigantyczny problem. Składanie gry, która jest stworzona z pierdyliarda modułów, przetestowanie i synchronizacja pracy, to koszmar w takim trybie. Game dev to nie jest tworzenie strony internetowej z domu, w tym przypadku mamy do czynienia z tak złożonym i wielopoziomowym procesem, że nie da się tego nawet przyrównać.
  • Odpowiedz
@jaqqu7: obejrzyj creditsy. pi razy drzwi 90% jak nie wiecej to osoby odpowiedzialne za fabule, audio, wideo, questy, marketing. programistow jak na lekarstwo. testerow albo przeoczylem albo w ogole nie ma ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz