Wpis z mikrobloga

@Roniq: Ja nie mam im tego za złe, mogliby jednak jasno powiedzieć: wysyłamy zamówienia złożone przed 10:30, kolejna partia będzie wysłana po xx.12 bo wtedy planujemy nową dostawę. A tak człowiek traci czas i sprawdza stan bez sensu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
mogliby jednak jasno powiedzieć: wysyłamy zamówienia złożone przed 10:30, kolejna partia będzie wysłana po xx.12 bo wtedy planujemy nową dostawę


@kCaloryfer: Dokładnie tak, moim zdaniem w dniu premiery mieli X sztuk, które mogły zostać wysłane, a kolejny zrzut prawdopodobnie właśnie koło 15.12.2020 r.

Nie chcą tego napisać nigdzie, bo wyjdzie, że sprzedają sprzęt, którego nie mają na magazynie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@adrianprzetocki: Myślę, że przy sytuacji z Neonetem i MM który ludzi z allegro zapisał na kolejny rzut po czym sprzedał więcej konsol "dostępnych od ręki" wczoraj, to by nie było takie najgorsze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przecież to i tak wyjdzie na jaw a dobra komunikacja to najwyższa wartość dzisiejszego marketingu... W obecnej sytuacji to się zaczynam zastanawiać czy np. jutro nie dostanę informacji, że jednak moje
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kCaloryfer: w robocie wysłałem 100 paczek jednego dnia, mając tylko excela z adresami, drukarkę i tasme klejąca. Jeżeli mają w magazynie to to powinni już to dawno wysłać więc pewnie czekają na dostawę i sciemniaja żeby klientów nie wkurzać.
  • Odpowiedz
@zdrapek: Znam temat, pracuję w branży logistycznej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Siusiaczki okłamują klientów a my czekamy pokornie bo jak nie oni to nikt nam tego PS5 do świąt nie dostarczy XD
  • Odpowiedz