Wpis z mikrobloga

@Toton: no wiadomo lepiej wyjaśniać 40 letniego emerytowanego pajaca pseudo boksera, albo z upośledzonym lupą kupą niż z typem kótry pruje się do niego co gale i dostałby wpie**** w MMA. A zapomniałem że don obsraniec jeszcze wyzywał jakiegoś piłkarza z ekstraklasy - samych fajterów wyjaśnia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@adam-kowalski4567889: nie słyszałem aby którykolwiek zawodnik nazwał go królem (co najwyżej królem meneli).
Osoby nazywajcie go królem:
-On sam powtarzający jak debil w każdym wywiadzie że jest królem
-Jego 12 letni fanbase
- Gracjan dzwoniący do studia
@Szemrany_interes: wykopowym cwaniakiem? jestem zielonką, zapomniałeś? :)
Ja w odróżnieniu od ciebie potrafię argumentować swoje wypowiedzi. A ty #!$%@? oglądasz ksw i zapalił ci się łamacz czaszek. Ale spokojnie, jak będziesz coś warty i łabałbał sypnie hajsem na stół to możesz mnie pierwszego wywołać do tablicy, ale póki co nadajesz się jedynie na bycie donejtorem swojego idola :)
@WiktorekS: Gosteczku po pierwsze to włodarze zestawiają ze sobą rywali, ponoć tylko "król" wybiera sobie przeciwników. Po drugie to różnica we wzroście między Najmanem a Arabem jest 1 cm. Po trzecie don obsraniec walczył z bambrem i polakiem którzy mogliby mu loda na stojąco robić. Po czwarte to don obsraniec wybiera zawsze warunki pod siebie, walczył choć raz na łokcie? Z lupą zażyczył sobie K1, z Najmanem boks, z bambrem zresztą
@zalatwiacz: roznica pomiedzy Arabem a Najmanem to prawie 10 cm. Arab ma 174 cm.

Czyli jak Kasjo bije sie z karlem Polakiem to obsraniec sobie sam dobral takiego przeciwnika. A jak Tyburski bije sie z karlem Arabem to juz wina wlodarzy?

Roznica jest taka ze Kasjusz oficjalnie mowi ze nie jest sportowcem i dobiera sobie rywali pod siebie bo jest krolen, a Tyburski staral sie wybic na krytykowaniu takiej postawy. Wiec