Wpis z mikrobloga

@Taxido_: plot twist - przeróbka też jest zapłacona by dotrzeć do tych "mądrzejszych", którzy potem tak samo jakimś cudem wiedzą co to apart i może nawet coś kupią, oczywiście nie przez reklamę :))))
  • Odpowiedz
@Taxido_: Ale na co maja się nabierać? Reklama ma na celu wytwolanie pozytywnych skojarzeń związanych z apartem. Grupa docelowa robiąc zakupy na święta podświadomie wybierze apart mając i tak na celu kupno biżuterii. Dużo bardziej wole takie reklamy niż setną suplementy na zaparcia czy zespol niespokojnych nóg
  • Odpowiedz
@wfd: nie polecam kupować żadnego gówna z sieciówek typu apart czy kruk, drogi i delikatny szjas, który za cholerę nie jest wart swojej ceny. Toż już lepiej skoczyć do jakiegoś lokalnego jubilera i kupić coś u niego.
  • Odpowiedz
@wfd przecież ta "przeróbka" prawdopodobnie też została zrobiona na zlecenie aparta żeby stała się viralem w internecie. Teraz wykopki rozpowszechniają i profit dla firmy.
  • Odpowiedz
@wfd: Fakt, reklama plastikowa, sztuczna i bez fajnego scenariusza (którego autorem jest podono Tyszka), ale piosenka „Lubię wracać tam gdzie byłem” wzrusza i szkoda, że stanowi jedyny wartościowy element tej reklamy, ale przynajmniej stanowi polski akcent - coś innego, niż te świąteczne piosenki do porzygu. Ciekawe, co na takie wykorzystanie tego utworu powiedziałby Wodecki
  • Odpowiedz
  • 5
@Taxido_ to jest wszystko podprogowe. Nikt Ci #!$%@? nie wciska danego prosuktu nikt nie krzyczy teraz za model x -99 albo taniej o 30% próbują oderwać się od pospulstwa reklam spożywczych i agd/rtv. Nie sprzedają Ci danego produktu ale chcą żebyś przechodząc q galerii szukając czegoś dla różowej jednak wstąpił.
  • Odpowiedz
  • 2
Ciekawe, co na takie wykorzystanie tego utworu powiedziałby Wodecki


@ProResHq powiedziałby: Ile złotych?! Jesli o mnie chodzi możecie ją nawet puścić w spocie o gwałtach księży.
  • Odpowiedz