Wpis z mikrobloga

Szukam zegarka na co dzień, do koszuli itd mam fajną Bulovę, ale szukam czegoś co będzie pasowało do zwykłego looku typu bluza/t-shirt, jeansy, na luzie. ;) Do 1,5-2k powiedzmy. Nie znam się na tego typu zegarkach także zdaje się na Wasze propozycję. Jedyne na czym mi zależy to szkło szafirowe, bo już miałem kiedyś doświadczenia z mineralnym i to masakra :D
#zegarki #zegarek
  • 21
@AllieCaulfield: Diver? Wybacz, pewnie brzmie tragicznie, ale no nie znam się zbytnio. Przy Bulovie też kumpel mi doradzał. Czyli mówisz, że z bluzami i jeansami nie bedzie się gryzło? :D
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vevnx: Diver, czyli styl wywodzący się od zegarków dla nurków. Po prawdzie to większość Diverów nadal ma odpowiednie predyspozycje, aby w nich faktycznie nurkować. Ogólnie to zegarek sportowy, ale znam ludzi, którzy ubierają to do garnituru. Ty pewnie też, bo James Bond w filmach często nosi :). Więc teoretycznie powinno się nosić do ciuchów luźnych, w praktyce można do wszystkiego.
@Del: Czaję. Czyli w skrócie będzie git do normalnego daily fitu? Bo właśnie się tylko obawiałem o to czy nie będzię się gryzł z typową bluzą :P Bo w mojej głowie troche się gryzie.
@vevnx: Tytanowe są bardzo miłe w dotyku, wytrzymałe i bardzo lekkie. Radio controlled to ustawianie czasu radiowo z nadajnika w Niemczech przez co nawet nie przejmujesz się ustawianiem i praktycznie brak odchyłek czasu. Eco-drive to zasilanie baterii z panelu słonecznego w tarczy. Taki patent citizena przez który nawet o baterię się nie martwisz.
Tu przykładowe radio-controlled https://fabrykazegarkow.pl/zegarki-citizen/citizen-radio-controlled