Aktywne Wpisy
Chętnie oddam nadzady do jakiejś wiwisekcji niech się studenty uczą jak pojak wyglada
Mircy bo mam zagwozdkę i myślę intensywnie, ale trochę boję się zmian.
Jestem grafikiem i pracuje w jednej firmie od 5 lat, mam ugruntowaną pozycję, zarabiam 5k do ręki, UoP, co 3 miesiące wpada jakaś większa premia kwartalna, z szefem spoko stosunki, nie stresuje się w ogóle, pracuje zdalnie, mam nowiutkiego kompa za 15k, nikt mnie nie ciśnie, znam branże w której pracuje. Do tego jak wspominałem dorabiam sobie na jakichś pojedynczych
Jestem grafikiem i pracuje w jednej firmie od 5 lat, mam ugruntowaną pozycję, zarabiam 5k do ręki, UoP, co 3 miesiące wpada jakaś większa premia kwartalna, z szefem spoko stosunki, nie stresuje się w ogóle, pracuje zdalnie, mam nowiutkiego kompa za 15k, nikt mnie nie ciśnie, znam branże w której pracuje. Do tego jak wspominałem dorabiam sobie na jakichś pojedynczych
https://www.wykop.pl/link/5761367/comment/83370875/#comment-83370875
Czyli wychodzi na to że większość chce tego zdrowego kompromisu aborcyjnego o którym mówi Konfederacja.
I teraz pytanie - czy żyjemy w kraju totalnych przygłupów czy coś wam dosypują do wody lub jedzenia?
Ja nie jestem w stanie tego pojąć.
Ja tez ten kompromis uważam za zdrowy jak i większość prawicy - stąd właśnie trzeba wykluczyć eugenikę oraz aborcję na życzenie pod jakimstam przesłankami a nie faktami. TK ograniczając aborcję o przesłanki eugenicznej zbliżył się dokładnie do tego kompromisu przesuwając go z lewej strony na środek. Więc o co w końcu wykopkom chodzi?
#kondeferacja #4konserwy #aborcja #neuropa
@ArpeggiaVibration: zjechać konfę i zrównać ją z PiS-em, który już o dziwo im nie wadzi, tylko konfa jako zło wcielone
Przynajmniej w dwóch z trzech przypadków nie ma nawet o tym dyskusji w przypadku nawet RN by tak nie było.
To ten kompromis. No i super - mi się podoba.