Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@MrBaka: Kupilem tam lapka za 3,5 k prawie. Nigdy wiecej. Czekam tylko zeby tu znowu cos przycwaniaczyli to puszcze screeny z e-maila jak go na gwarancje wyslalem. Tak #xcom. Nic od was nie chce. Zadnej rekompensaty. Ani nic z wami do czynienia. Za ta jedna odpowiedz czekam zeby was przy okazji przeczolgac za wasze chamstwo. Zawsze bede odradzal. Mnie tam stac zeby uniesc sie honorem. W dupe
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mirasKo-Kalwario: @MrBaka: @xkom Mi odpowiedzieli jak zlodziejowi a zaczeli cos od belkotu ze malo czasu do konca okresu rekojmi zostalo. (Model nowy dosyc lapka, problemy ludzie zaczeli miec po okolo roku uzytkowania. I tylko jeden serwis w PL ta serie naprawia.) Potem bylo tylko lepiej. Jakas lafirynda mnie jeszcze uraczyla takim belkotem z zakresu electronic-voodoo ze az #!$%@?. Prawie bym uwierzyl gdyby lapek nie padl na moich
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SmileJotPeGie: Laptop padl. Sprawdzam- na gwarancji jeszcze lub rekojmi. Dzwonie do serwisu Lenovo. Oni ze ta serie tylko autoryzowany w Warszawie naprawia. Ale ze mam jeszcze czas na rekojmie i poleca ta opcje. No to ja formularz do #xkomu. Oni. Ze spoko przysla kuriera. Oczywiscie zadnego nie bylo. Wyslalem swoim. Ale oczywiscie termin minal w miedzyczasie. Ale zapomnieli ze mam dowod pierwszego zgloszenia. No i jakas #!$%@?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SmileJotPeGie: @xkom Przypomne ze sdd sam np. wyjalem. Zmierzylem co sie dalo miernikiem i ze pracowalem zarowno przy montazu neta jak i serwisie oraz komputerach/laptopach w ogole. Aaa no i wiem co padlo ¯\_(ツ)_/¯. Tylko ze faktura i mail byly na zone. Takze mysleli ze z rozowa rozmawiaja moze? Nie wiem. #!$%@? ich.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SmileJotPeGie: Ja sobie poradze. Nic jyz od nich nie chce. Ale czekam az tu sie beda promowac jak bede mial wolna chwile to w odpowiednim momencie sie przypomne. Pamietaj dobro wraca. Ale tym razem #!$%@? do nich tez wroci. Potrojnie.
  • Odpowiedz
@MrBaka: Może to zależeć od wielu czynników. Prosimy o podesłanie w wiadomości prywatnej o jaki konkretnie produkt chodzi, a sprawdzimy co wpłynęło na zmianę ceny
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@x-kom: Ale ja juz podziekuje bardzo. Nie chce miec juz z wami nic do czynienia. Ja sie swoje zdenerwowalem juz. Nie jestescie partnerem do rozmowy.
  • Odpowiedz