Wpis z mikrobloga

@Palladyn400
Jakieś 7 lat różnicy, one S jest gorsza we wszystkim (oprócz tego ze series s nie ma napędu i nie można zagrać w używane gry) bo to po prostu starsza generacja.
Series S wyjdzie za miesiac (wiec gry na nią będą wydawane przez kolejne kilka lat) i jest celowana w niedzielnego gracza, do gry w rozdzielczości 1080p lub 1440p. Series s się oczywiście bardziej opłaca
@RitmoXL ... przepraszam że się pod czepiam pod komentarz ale pozwolę się podłączyć pod wątek a mianowicie szukam jakiejś informacji od użytkowników ile miejsca zajmują gry, chodzi mi o to że jeżeli kupię grę w pudełku to ile tam będzie nagrane po włożeniu płyty do konsoli a ile trzeba dociągać z neta albo ogólnie ile ważą gry które trzeba ściągnąć przez neta
wiem że to może głupie ale próbowałem się tego tak
@nudziarz123 W większości przypadków gry coś doinstalowuja, a to aktualizacje a to nowe mapy i poziomy czyli zawartość dodatkowa. Jeszcze się nie spotkałem z tym że żeby deklarowany rozmiar faktycznie choć trochę nie przekroczył tej wartości. No może małe gry typu Indie, ale te duże gry pęcznieją na dyskach zwykle. Oczywiście nie ma się co bać bo 500GB to nie jest dużo, ale coś tam się zmieści. Natomiast trzeba pamiętać, że Xbox
@RitmoXL jeżeli to nie kłopot to chciałbym dopytać jeżeli gra musi coś pobrać albo nie masz napędu i gra musi być całkowicie pobrana to czy działa to w sposób jakiś regulowany że można po kawałku czy na zasadzie gra się łączy i pobiera do oporu czyli przykładowo 150 GB musi pobrać jednorazowo bo inaczej nie będzie działało itp?
@nudziarz123 To zależy od tytułu. Spotkałem się z tym, że gry pobierały sobie parę GB typu 10 GB patch. Ale spotkałem też takie co pobierały po 150 GB w zasadzie nowa wersję gry. Dzieje się to szczególnie kiedy twórcy coś dodadzą albo trzeba zrobić instalacje gry ze sklepu bo nie ma się płyty i musi być pobrane właśnie tyle danych. Gears 4 z tego co pamiętam tyle razy. Gears 5 też. Ogólnie