Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#mobilevikings @MobileVikingsPL Czy coś się wam popsuło z płatnościami w aplikacji?

Próbowałem doładować konto za pomocą opcji blik i ni....
Kółko na środku ekranu mieli długa chwilę z komunikatem, aby potwierdzić w aplikacji mobilnej banku, tak jakby wasza apka była dodana do zaufanych, ale tak nie jest. Na dodatek po chwili wylatuje komunikat, że coś poszło nie tak (nie można wykonać screena) i wraca do ekranu głównego płatności.
Postanowiłem wybrać "szybki przelew" i wybrać dalej blik, po otwarciu się strony w przeglądarce, mogłem wykonać przelew blikiem.

Postanowiłem sprawdzić, czy teraz działa blik, ale od razu dostaje komunikat, że coś poszło nie tak - foto nr2.
źródło: comment_1602489018xZO8tDxJ9Hvc9wpJAEtL2s.jpg
  • 3
@jalop: @Pyxelr: Nie odnotowujemy tego błędu na naszych testach, więc wygląda to na problem specyficzny dla ustawień Twojego urządzenia lub konta. Zarządzanie zapamiętanymi tokenami BLIK odbywa się z poziomu aplikacji banku, z którego korzystasz i tam w ustawieniach możesz sprawdzić jakie aplikacje są autoryzowane. Sprawdź też czy masz Viking App w najnowszej wersji. ( ͡° ͜ʖ ͡°)