Wpis z mikrobloga

Mirasy potrzebna mi Wasza pomoc. Szukam butow do amatorskiego biegania. Jako, ze moje stopy nie sa w najlepszym stanie- musza to byc buty, ktore jak najbardziej mi je odciążą. No i przygotowane do pracy z dużym tonażem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kolejna wazna rzecz to kształt, but nie moze być waski. Szeroka stopa, taki moj urok...
Budzet do 400
#bieganie
  • 10
  • Odpowiedz
@BillyGugu: i moze jeszcze frytki do tego Szanowny Pan sobie zyczy?

Byles chociaz w jakims sklepie, przymierzales jakies modele, cokolwiek zeby ktos kto odwazy sie ci napisac wez to i to, mial punkt odniesienia?
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: chlopie, zastanow sie...
Mial bym isc do sklepu mierzyc na pałę pierwsze lepsze modele nie majac bladego pojecia na vo zwracac mam uwage?
Kryteria podalem wyzej, mam nadzieje, ze ktos doradzi na jakie modele spojrzec i na spokojnie bede mierzyl.
Poza tym nie ma potrzeby skakać bo pytam o pomoc a nie znam się.
  • Odpowiedz
@BillyGugu: mistrzu ile ludzi tyle preferencji. Serio liczysz na to ze ktos tu przyjdzie i powie ci wez nike XYZ, kupisz je wysylkowo i beda pasowac jak na kopciuszka?

Piszesz o szerokiej stopie, skad pewnosc ze bedziesz potrzebowal butow wide, albo kapciowatych, moze biegowe o rozmiar dluzsze tez sie sprawdza?
Piszesz o tym ze twoje stopy nie sa w najlepszym stanie, nikt nie wie co to znaczy. Czy but z wysokim
  • Odpowiedz
@PurpleHaze:

ultraboosty od adidasa, bo maja super piane i amortyzacje, a przy tym sa dosc szerokie. Ty pojdziesz do sklepu zalozysz je na noge i okaze sie ze sa za waskie, ze w podeszwie sie zapadasz, a przez to np luk stopy jest uciskany przy przetaczaniu co powoduje dyskomfort

Popatrz, mimo wszystko rzuciles konkretnym modelem oraz nawet poradziles ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@BillyGugu > chlopie, zastanow sie...
Mial bym isc do sklepu mierzyc na pałę pierwsze lepsze modele nie majac bladego pojecia na vo zwracac mam uwage?