Wpis z mikrobloga

@m200a: poza internetowymi mądrościami kojarzącymi że porsche = masakrycznie drogo, znam tylko jedną opinię od właściciela, gdzie w sumie nic się nie działo specjalnego

Jeżeli to nie Turbo S, albo model z regulowanym zawieszeniem to wcale nie ma tam jakiś kosmicznych technologii. Jest drogo, ale drogo jak w większym BMW czy Mercedesie, nie jak w Ferrari

Na dojazdy do pracy samemu to tak szczerze bym wolał boxstera z tamtego okresu, gdzie
via Android
  • 0
@Atreyu
@r3solver z tego co się orientuję to jest to taki Touareg w przebraniu i dlatego też pytam czy nie jest to ta mityczna studnia bez dna. Jego zakup byłaby to niczym nieuzasadniona fanaberia.
@m200a: jeżeli chcesz potrzymać rok-dwa to 90% zależy od tego w jakim stanie kupisz auto w tym wypadku. Jeżeli nie będziesz musiał robić remontu zawieszenia, zmieniać tarcz, kupować nowe kompletu dobrych opon, osprzęt silnika nie będzie na wykończeniu itd. - zrobisz tylko dwa razy podstawowy serwis to może cię wyjść niespecjalnie drożej niż to 3-letnie Clio

A jeżeli kupisz trupa i będziesz musiał po kolei dłubać to cóż... Za to nie
@m200a: Były z manualnymi skrzyniami (3.2 V6 jak dobrze pamiętam), chyba wszystkie mają pneumatyczne skrzynie więc nie wiadomo kiedy może paść na glebę i tego bym się najbardziej obawiał. Bliźniak Touarega I więc myślę, że jak nie będzie wymęczona i w standardowej wersji to może nie będzie źle
Polecam grupę na fb porsche cayenne Polska. Znajdziesz tam dużo ciekawych treści, w tym podpięty temat o usterkach. Niestety nie jest to wzór trwałości ale jak kupisz dobre 3.2 i nie przeraża Cię, że od czasu do czasu trzeba wrzucić sporo grosza w serwis, to warto. Jest w tym modelu coś zarazem przerażającego i pociągającego xD
@m200a Ceny podstawowych elementów nie odbiegają od innych tego typu samochodów. Wahacz to koszt między 300 a 1400 zł, komplet hamulców na przód można kupić za 1500 zł, kompletne sprzęgło to może 1500 zł. Rozrząd to standard dla VW. Jedynie remont zawieszenia na miechach to od 10 tys w górę, więc lepiej szukać z klasycznym rozwiązaniem. Nie jest źle jeśli chodzi o koszta - pod warunkiem, że trafisz zadbany egzemplarz.