Aktywne Wpisy
ZenujacaDoomerka +165
Czemu ludzie uważają, że mając 30 lat powinno ich wszystko boleć, nie mieć siły i w ogóle, że są starzy? Przecież większość ludzi mając 30 lat dopiero życie zaczyna można powiedzieć bo są po studiach i zazwyczaj w tym wieku dopiero ma się jakieś normalne życie zawodowe.
Nie znałam żadnej osoby po 30 która by się jakoś różniła mocno od 25 latka. Może po prostu tych narzekających tak to narzekanie postarza
#
Nie znałam żadnej osoby po 30 która by się jakoś różniła mocno od 25 latka. Może po prostu tych narzekających tak to narzekanie postarza
#
szcz33pan +1338
dziś podany był odczyt inflacji wg GUS Za maj:
2,5% r/r
0,1% m/m
10 dni temu RPP obradowała i pozostawiła stopy procentowe na niezmienionym poziomie - 5,75%
A jak tam nasz kebab z budy i inflacja na kebabie?
10 stycznia 2022 roku zamówiłem kebaba z lokalnej budy, to samo zrobiłem 9 grudnia 2022, a potem jakoś to poszło i zacząłem go brać co pół roku aby aktualizować dla mireczków indeks kebaba. To
2,5% r/r
0,1% m/m
10 dni temu RPP obradowała i pozostawiła stopy procentowe na niezmienionym poziomie - 5,75%
A jak tam nasz kebab z budy i inflacja na kebabie?
10 stycznia 2022 roku zamówiłem kebaba z lokalnej budy, to samo zrobiłem 9 grudnia 2022, a potem jakoś to poszło i zacząłem go brać co pół roku aby aktualizować dla mireczków indeks kebaba. To
https://www.proshop.pl/Telefon-komorkowy/Samsung-Galaxy-S10e-128GB-Prism-Black/2771178
#samsung #telefony #promocje Tylko w tym tygodniu,
Poza tym kilka rzeczy wygląda ryzykownie:
1. Polskie faktury z polskim VATem są mimo wszystko wystawiane przez zagraniczną firmę
2. Brak informacji o gwarancji
3. Przy korzystaniu z rękojmi przedsiębiorca musi na swój koszt wysyłać produkt do Danii
4. Przy dystrybucji europejskiej i
Komentarz usunięty przez autora
@havocki: OnePlus teraz naprawia Samsungi na ich gwarancji?! @proshop-pl nie ma na stronie oficjalnie nic o gwarancji. Każdy ma ich dopytywać czy jakąś dostaną?
OK, więc zajrzyj na:
https://www.samsung.com/pl/support/warranty/
https://eu.community.samsung.com/t5/telefony-i-smartfony/naprawa-telefonu-z-ue-lub-bez-dowodu-zakupu-czy-jest-mo%C5%BCliwa/td-p/1167989
okazuje się, że przy dystrybucji europejskiej nie przysługuje wymiana sprzętu na nowy (jak coś totalnie padnie) oraz mogą odmówić naprawy przy braku części
@havocki: nie chodzi mi o rozpisanie warunków, ale podanie samego faktu i czasu obowiązywania. To robi każdy sensowny sklep, podobnie jak podają podstawowe parametry techniczne.
Zgadzam się, polityka Samsunga uderza niestety w sklepy międzynarodowe, na naszą niekorzyść. Szkoda, ja osobiście dopłacę za polską dystrybucję w innym sklepie, inny
@havocki: przecież nie pisałem, że ich nie ma. Porównałem informację o gwarancji do informacji technicznych. O gwarancji nic na ich stronie nie ma.