Wpis z mikrobloga

@Zajec5: Dystrybucja europejska, jesteśmy firmą międzynarodową i towary pozyskujemy od dystrybutorów z całej Europy. Telefony są niebrandowane i nie pochodzą z żadnej sieci komórkowej.
  • Odpowiedz
@CeZiK_: doczytałem coś o tym, ale szkoda mi czasu na Odina, szukanie firmware, instalację. Do tego dla osoby z tym nieobytej, rośnie ryzyko zepsucia czegoś albo utraty gwarancji.

Poza tym kilka rzeczy wygląda ryzykownie:
1. Polskie faktury z polskim VATem są mimo wszystko wystawiane przez zagraniczną firmę
2. Brak informacji o gwarancji
3. Przy korzystaniu z rękojmi przedsiębiorca musi na swój koszt wysyłać produkt do Danii
4. Przy dystrybucji europejskiej i
  • Odpowiedz
@Zajec5 a, nie wystarczy napisać do supportu? Polska faktura którą można normalnie rozliczyć jest ✅ gwarancja producenta 2 letnia od oneplus, rękojmia dla przedsiębiorcy 12 miesięcy, warunki gwarancji producenta zawsze dostępne są na jego stronie ✅ koszt wysyłki to 40 PLN, odeślą za darmo oczywiście ✅ 5pt ten punkt raczej dotyczy niezrealizowanego zamówienia, a nie odebrania ci towaru, zapłaciłeś, jest Twoje. ✅ Za miasto straszyć i siać ferment, może dopytaj u źródła
  • Odpowiedz
gwarancja producenta 2 letnia od oneplus


@havocki: OnePlus teraz naprawia Samsungi na ich gwarancji?! @proshop-pl nie ma na stronie oficjalnie nic o gwarancji. Każdy ma ich dopytywać czy jakąś dostaną?

warunki gwarancji producenta zawsze dostępne są na jego stronie


OK, więc zajrzyj na:
https://www.samsung.com/pl/support/warranty/
https://eu.community.samsung.com/t5/telefony-i-smartfony/naprawa-telefonu-z-ue-lub-bez-dowodu-zakupu-czy-jest-mo%C5%BCliwa/td-p/1167989
okazuje się, że przy dystrybucji europejskiej nie przysługuje wymiana sprzętu na nowy (jak coś totalnie padnie) oraz mogą odmówić naprawy przy braku części

5pt ten punkt
  • Odpowiedz
@Zajec5 pokaż mi sklep który rozpisuje każda gwarancję producenta, co do gwarancji samsunga to wina producenta a nie sklepu, masz wybór, rękojmia lub gwarancja. Źle napisany regulamin prze prawników z prokonsumencki.pl? Może ty my go nie rozumiemy? Tak czy inaczej, promka dobra, sklep sprawdzony i zaufany. Nie ma co biadolić, kiedy ostatni raz popsuł ci się telefon sam? Ja zmieniam często i nigdy nie miałem problemu a stare chodzą do dziś, 3/4
  • Odpowiedz
pokaż mi sklep który rozpisuje każda gwarancję producenta


@havocki: nie chodzi mi o rozpisanie warunków, ale podanie samego faktu i czasu obowiązywania. To robi każdy sensowny sklep, podobnie jak podają podstawowe parametry techniczne.

co do gwarancji samsunga to wina producenta a nie sklepu, masz wybór, rękojmia lub gwarancja


Zgadzam się, polityka Samsunga uderza niestety w sklepy międzynarodowe, na naszą niekorzyść. Szkoda, ja osobiście dopłacę za polską dystrybucję w innym sklepie, inny
  • Odpowiedz
@Zajec5 parametry techniczne urządzenia masz w zakładce specyfikacja,


@havocki: przecież nie pisałem, że ich nie ma. Porównałem informację o gwarancji do informacji technicznych. O gwarancji nic na ich stronie nie ma.
  • Odpowiedz