Co do kompatybilności - T500 nie ma natywnego wsparcia w PS4, choć działa w niektórych grach. To stara konstrukcja, nie spodziewałbym się nagłego powrotu do wsparcia PS. T300 ma natomiast potwierdzone przez Thrustmastera wsparcie PS5
@MGfilms: To zależy, na początku rzeczywiście były awaryjne. Ja na swojej jeździłem rok czasu codziennie od godziny do dwóch i nic się nie stało i dużo ludzi teraz na forach pisze se jest ok. Jeżeli kupujesz nowa to mas gwarancje i wydmuchane
@drag_op: racja mireczku! zwykle pytaja o roznice 150 a 300 i tak mi zostalo :D t500 nawet juz nie ma w sprzedazy, ale i tak byla lepsza (w zasadzie to mocniejsza)
@MGfilms: Zależy od sztuki. Tak jak pisał Mirek wyżej, na początku produkcji były problemy. Zakładam, że celujesz w nową sztukę, także nawet jakby coś się stało, to masz gwarancję. Moja od kilku miesięcy chodzi bez zająknięcia
Miałe kiedys G27 z 3 pedałami i sprzęgła NIGDY nie użyłem, wolałbym 2 pedały żeby hamować i dodawać gazu jednocześnie, tak jak to jest w autach typowo wyśćigowych
@MGfilms: Bo standardowe pedały dołączane do T300 nie nadają się do niczego ( ͡°͜ʖ͡°) Plastikowa zabawka, gorsza od tego, co masz w G27. T3PA są lepiej wykonane, plus masz możliwość założenia Conical brake mod, co poprawia czucie pedału hamulca. Sprzęgła też nie używam, wolę łopatki ( ͡°͜ʖ͡°)
#simracing #kierownice #assettocorsa
I czy ta kiera bedzie współpracować z PS5? jest jakieś info na ten temat?
Co do kompatybilności - T500 nie ma natywnego wsparcia w PS4, choć działa w niektórych grach. To stara konstrukcja, nie spodziewałbym się nagłego powrotu do wsparcia PS.
T300 ma natomiast potwierdzone przez Thrustmastera wsparcie PS5
t500 nawet juz nie ma w sprzedazy, ale i tak byla lepsza (w zasadzie to mocniejsza)
Używane t300 rs chodzą po około 700, więc spora różnica
@peterr767: dlaczego?
Miałe kiedys G27 z 3 pedałami i sprzęgła NIGDY nie użyłem, wolałbym 2 pedały żeby hamować i dodawać gazu jednocześnie, tak jak to jest w autach typowo wyśćigowych