Wpis z mikrobloga

Mircy czy zapchany katalizator mógł spowodować UPG po przejechanych 1k km? Mój mechanik ma teorię że to było powodem uszkodzenia ostatniego silnika (2x UPG) potem znowu UPG na innym silniku. W Holandii zrobiłem remont głowicy i po ok. 30k wydmuchało uszczelkę kolejny raz. Wymieniłem silnik i po 1k km to samo.
#honda #accord #motoryzacja #opetanie
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Uprzedzenie: nie ma c---a. Mechanik z----ł. Ewentualnie coś powoduje wydmuchanie tej uszczelki. Katalizator nie ma nic do rzeczy, niektórzy jeżdżą z zapchanymi lata i nic się nie dzieje.
  • Odpowiedz
Ewentualnie coś powoduje wydmuchanie tej uszczelki. Katalizator nie ma nic do rzeczy,


@twinzpl: uważasz, że element blokujący jedyny wylot spalin z silnika nie może powodować wzrostu ciśnienia a tym samym przyczynić się do wywalenia uszczelki?

@Uprzedzenie: pierwszy silnik przed awarią spalał olej? Jest LPG? Jakie były objawy pierwszej UPG?
  • Odpowiedz
@cichanos: spalał litr na 3-4 km km. Jest LPG dwuletnia instalacja. Silnik się gotował, wyrzucało płyn chłodniczy, temperatura na postoju jak p------a rosła. Za drugim i trzecim razem identyczne objawy
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cichanos: w wydechu jest nie tylko katalizator, prędzej by się dławił niż wydmuchiwal uszczelkę
@Uprzedzenie: może coś z osprzętu? Na LPG grzeje się dużo bardziej, może chłodzenie jest zepsute, ewentualnie kanały płynu w silniku
  • Odpowiedz
spalał litr na 3-4 km km


@Uprzedzenie: 3-4l na 1000km? Czy litr na 3-4 kkm?

problem w tym że nawet gdyby to był katalizator zapchany to dlaczego po remoncie głowicy zrobiłem 30k km a po wsadzeniu niby sprawnego silnika tylko 1k


to już gdybanie, ale w silniku po remoncie głowicy była nowa uszczelka, a drugi silnik domyślam się, że był wstawiony bez rozbierania. Z teoretycznie niewiadomym stanem
  • Odpowiedz
@Uprzedzenie: ja wiem, że niektórzy mają normę 1l/1000km ale litr na 3-4k to sporo. To m.in. mogło przyczynić się do do zapchania kata + wiadomo, że auto nie jest nowe. Ogólnie mleko się wylało, jak robisz UPG to zapchany kat i tak masz do wymiany, po wszystkim do przejrzenia poprawność działania całego układu zapłonowego, sondy lambda, lpg (czy poprawnie wyregulowana) itd.
  • Odpowiedz
@cichanos: niby tak ale silnik nie miał łatwo, niderlandzkie autostrady, odcina też często była. Po zmianie silnika postanowiłem się uspokoić, spalanie 10 litrów gazu i przejechał 1k ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
W Holandii zrobiłem remont głowicy i po ok. 30k wydmuchało uszczelkę kolejny raz. Wymieniłem silnik i po 1k km to samo.

Jest LPG dwuletnia instalacja. Silnik się gotował, wyrzucało płyn chłodniczy, temperatura na postoju jak p------a rosła. Za drugim i trzecim razem identyczne objawy


@Uprzedzenie: nie marnuj naszego czasu następnym razem. Umieść na osi czasu moment założenia gazu, awarie UPG i zaczniemy od początku.
  • Odpowiedz