Wpis z mikrobloga

Zrobiłem nią około 20tys, nic się nie zepsuło, jeździ się fajnie, ale fakt że zabawa zaczyna się w górnej połowie obrotomierza, nie jeździłem vfr to nie mam żadnego porównania. Fzr6 to taki passat, wszędzie tego pełno
@Matuosz
możesz coś więcej o niej napisać? Jeszcze rozważam vfr 800 vtec i bije się z myslami, na który się zdecydować


@Matuosz: A do czego Ci ten motocykl potrzebny? Bo rozważasz trochę dwa różne typy motocykli.
@Matuosz: To w takim razie odpuść VFR, bo to właśnie motocykl bardziej z myślą o nawijaniu kilometrów, niż codziennym kręceniu się w koło komina :).
Oczywiście na FZ6 świat się nie kończy, możesz sobie popatrzeć jeszcze np na Suzuki SV650 - do miasta bomba, albo fajnieszą SV w postaci Cagivy Raptor 650, albo Hondę CB600 Hornet, czy motocykl, który będę chyba polecał każdemu - Triumpha Street Triple 675.
@Glenroy: @Matuosz
Nie sugeruj się niektórymi wypowiedziami, najważniejsze, aby moto było sprawne i Ci się podobało.
Mój też niby jest to "szybkiej turystyki" a jeżdżę głównie koło komina, ale też na dłuższe i krótsze wyprawy, do pracy i po bułki.
Moto ma sprawiać radość, cieszyć oko i ucho ;)
Nie sugeruj się niektórymi wypowiedziami


@ziel85: Jako, że ewidentnie pijesz do mnie.

najważniejsze, aby moto było sprawne i Ci się podobało.


@ziel85: Zgadzam się, ale...

Mój też niby jest to "szybkiej turystyki" a jeżdżę głównie koło komina, ale też na dłuższe i krótsze wyprawy, do pracy i po bułki.


@ziel85: Nie wiem jaki masz staż na motocyklu, ale może jeszcze jednak nie wystarczający, żeby dojść do pewnych wniosków. Nie
@Matuosz: Niedawno komuś pisałem na tagu. Przy 45k powinna być większa serwisówka zrobiona. Regulacja luzów zaworowych, sprawdzenie rozrządu i coś tam może jeszcze. Jest to koszt koło 1-1.5k. Warto sie dowiedzieć czy było to zrobione.

Mogłeś dodać link do ogłoszenia.