Wpis z mikrobloga

@Majkel14xd: Informatyka, a to tylko dlatego że kończąc Informatykę będziesz umiał każdy jej dział sieci też są bogato robione, i zawsze możesz zrobić magisterkę z Teleinformatyki. Mówiąc krótko, po Informatyce zostaniesz Teleinformatykiem, a po Teleinformatyku nie zostaniesz Informatykiem. Bo po prostu od razu się ukierunkowujesz na tele i wchodzą te anteny, trochę elektroniki, mniej programowania, cięższa fizyka z tego co wiem, i elektrotechnika.
  • Odpowiedz
@Majkel14xd: kursy sieciowe typu CCNP nie mają raczej za wiele wspólnego z teleinfą, może oprócz jakichś rzeczy typu protokoły routingu, absolutne podstawy. Uprzedzam - nie studiowałem tych kierunków, ale jestem w technikum, w którym uczy się w zawodzie teleinformatyka. Także na studiach może to wyglądać inaczej, ale anyways: bardzo dużo fizyki, jakieś transmisje, sygnały analogowe i cyfrowe i inne gówna. Ja bym odpuścił i szedł na normalną infę.
  • Odpowiedz
  • 0
@Tomek_MVP @Baylon Chodzi mi o to iż chce sie rozwijać w sieciach komputerowych oraz administrowaniu sieci komputerowych a przy teleinformatyce jest elektrotechnika i mam do tego obawy bo nigdy nie siedzialem tak w elektronice i nw czy poradze sobie wlasnie w elektronice.
  • Odpowiedz
@Baylon: Dokładnie @Majkel14xd: Dlatego ci polecamy zwykłą infę na niej też się rozwiniesz w sieciach i w administrowaniu nimi, na tym samym poziomie co na Ti, a i jeszcze w wielu innych działach IT przy okazji, i dodatkowo ominiesz elektronikę itd. nic tylko brać, ale oczywiście wybór należy do ciebie. Prawda jest też taka że kierunek do końca co do twojej przyszłości nie ma znaczenia, byle był okołoinformatyczny,
  • Odpowiedz