Wpis z mikrobloga

cześć

gram w fife pierwszy raz od chyba 10 lat i mam pytanie o FUT20 bo dostalem z paczki powitalnej samych pilkarzy po 60-65pkt, czy to normalne że dobiera mi ciagle przeciwnikow z samymi wypasionymi skladami po 90pkt i wyzej? nie ma w tej grze jakiegos matchmakingu żeby dobieralo podobne sklady tylko musze sie meczyć az nie zbuduje czegoś lepszego?

#fut #fifa20
  • 11
@mohawk: Niestety ale "próg wejścia" w tryb FUT jest tym trudniejszy im więcej czasu upłynęło od premiery gry. System matchmakingu nie istnieje, (tzn. istnieje tylko na papierze). Jeśli chcesz pograć w Ultimate Team to będziesz musiał zaopatrzyć się w grę już na samą jej premierę - wtedy każdy zaczyna od zera. Obecnej edycji nie traktuj zbyt poważnie, bo na tym etapie gry grają już raczej same "tryhardy", którzy potrafią celowo spaść
@Tymczas0wy: czyli co, lepiej pograc sobie te gre online co sie wybiera dany zespol iles gwiazdek i szuka przecinika o takiej samej wartosci? tam chyba od 10 ligi sie startuje

a ta volta jest tryb multi z randomami?
jakie jeszcze są gry online oprocz FUT i tego drugiego z dowolną druzyną?

bo sie zakrecilem troche w menu tej gry i nie wiem w sumie co pograć a wolalbym multi niż z
@mohawk: @Tymczas0wy: Jeśli chcesz pograć on line to na tym etapie rzeczywiście najlepsze beda sezony on line zaczynasz od 10 ligi przeciwnicy sa łatwiejsi minusem jest to że nie pograsz wymarzonym składem tylko takim jaki w rzeczywistości ma dana drużyna. On line możesz jeszcze pograć draft gdzie wybierasz 1z5 zawodników na danej pozycji ale wejście kosztuje 15000 monet i można zagrać max 4 mecze (można odpaść też po 1). Kariera
@mohawk: Na niecałe dwa miesiące przed premierą kolejnej wersji, kiedy na rynku jest pierdyliard kart 90+ dziwisz się, że ludzie, którzy regularnie grają mają takie napakowane składy?