Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Ponieważ nie mogę się dodzwonić na infolinię #pkobp to może Pan @EkspertPKO mi odpowie. Wczoraj chciałem kupić pewne rzecz. Użyłem Do tego celu przelewu z karty kredytowej. Konto uznawane również było w PkoBP. Przelew dałem wczoraj rano i do teraz nie zmniejszyło mi to limitu karty. Nie zablokowało środków pod transakcje. Przelew jest w menu oczekujące. Myślałem, że przelew idzie normalnie po sesjach elixir więc najpóźniej wczoraj po południu powinna wyjsc jak widać nie wyszło. Tak długo się księguje?
#bankowosc
  • 4
@SonOfTheSun: nie było możliwości płatności kartą? Bo wtedy to transakcja bezgotówkowa, czyli nie płacisz odsetek (jeśli spłata będzie w okresie bezodsetkowym). W przypadku przelewów z karty kredytowej robią się duże koszty.
@SonOfTheSun, nasza infolinia funkcjonuje całą dobę i można się na nią dodzwonić. Prosimy o zgłoszenie tej sytuacji na naszej infolinii lub kontakt z nami w serwisie iPKO -> Moje sprawy -> Wiadomości -> Nowe pytanie/zgłoszenie. Nasi konsultanci są dostępni pod numerami telefonu: 800 302 302 lub 81 535 60 60. Sprawdzimy co się stało.