Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert: Gdzie mogę wysłać pisemną reklamację drogą elektroniczną?
1. Dwa razy została wystawiona faktura za ten sam okres czasu (internet)
2. Przez infolinię (bardzo łatwo można to sprawdzić) kilkukrotnie zostałem poinformowany o przyznanym dodatkowym rabacie (dzięki temu nie zrezygnowałem z umowy po 14 dniach - poinformowano mnie, że do czasu gdy numer nie zostanie przeniesiony, nie będę musiał za ten numer płacić)

Opie sprawy opisałem przez infolinię i zgłosiłem reklamację jednak została ona odrzucona... Chciałbym wysłać reklamację pisemnie. Na stronie wyczytałem, że można to zrobić:
- przez infolinię (nie wierzę w nią, zostałem oszukany przez infolinię i właśnie tego dotyczy jedna z reklamacji)
- przez czat (nie działa już od dwóch dni "Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później")
- wysłać list (serio? nie można tego zrobić elektronicznie tylko muszę się bawić ze znaczkami?)

#orange
  • 4
@Patres: sprawdziliśmy działanie czatu i działa on prawidłowo. Aby połączyć się z doradcą na czacie należy zalogować się do swojego konta Mój Orange. Na czacie możesz opisać sprawę doradcy lub przekazać mu swoje pismo w załączniku.