Wpis z mikrobloga

#ipko #pkobp

Cześć, mam mały problem z aplikacją iPKO.
Często w internecie place blikiem i od paru miesięcy po wpisaniu wygenerowanego kodu blik, on mi się w apce resetuje, przez co nie mogę kontynuować zakupów. Ktoś miał coś takiego?
  • 9
@Vistera, kod BLIK w IKO po wygenerowaniu jest aktywny przez 1 minutę i 45 sekund. W tym czasie powinno się udać go wpisać na stronie internetowej. Jeżeli problem będzie się powtarzał to prosimy o jego zgłoszenie na naszej infolinii lub kontakt z nami w serwisie iPKO -> Moje sprawy -> Wiadomości -> Nowe pytanie/zgłoszenie. Nasi konsultanci są dostępni całą dobę pod numerami telefonu: 800 302 302 lub 81 535 60 60.
@EkspertPKO: Ja mam to samo, mam xiaomi mi 9t pro. Jak miałem iphone 8 to nie było takiego problemu, blikiem przez to mogę płacić tylko jak robię zakupy na komputerze , bo na telefonie mi się od razu resetuje kod jak go wpisze :/