Wpis z mikrobloga

Marketingowe tło dla "flame war" nt. nazwy słowackiego mostu- "Hiszpański most" (znalezisko https://www.wykop.pl/link/5641965/comment/80566997/ )

Poszlaki wskazują, że głosowanie Hiszpanów organizuje firma która buduje rzeczony most: Ferrovial ( https://www.ferrovial.com/en/business/projects/highway-d4-r7-in-bratislava-slovakia/ ). W instrukcji głosowania nazwy słowackiego mostu: https://imgur.com/a/e6CIFqH na auto-forum https://m.forocoches.com/foro/showthread.php?t=8105938 użyty jest URL: https://ferrovi.al/rjejxj0kps który przekierowuje na głosowanie: https://www.facebook.com/AndrejDolezalMinisterDopravy/posts/159782102364740. Domeny https://who.is/dns/ferrovi.al i https://who.is/dns/ferrovial.com mają tego samego rejestratora ( https://www.cscglobal.com/ ) i są hostowane na serwerach tej samej firmy (Amazon). Sama domena https://ferrovi.al przekierowuje oczywiście na strony głównego realizatora inwestycji: https://www.ferrovial.com Podejrzewam, że po jakimś czasie również skrót https://ferrovi.al/rjejxj0kps będzie przekierowywać na strony firmy Ferrovial.

Prawdopodobnie "targetem" tej marketingowej kampanii są Hiszpanie. Kampania jak narazie odnosi wielki sukces. Sam wątek na hiszpańskim forum ma już około 150 stron i wiele udostępnień: https://m.forocoches.com/foro/showthread.php?t=8105938

#hiszpania #slowacja #europa #facebook #flameon #ciekawostki #marketing #partyzanci #mediaspolecznosciowe
  • 10
  • Odpowiedz