Wpis z mikrobloga

Mirki od zeszłego roku próbuję zamówić jedną część motoryzacyjną od kolejnego już sprzedawcy, poprzednio jeden dał mi lipny numer trackingowy który poleciał gdzieś poza Europę a drugi drugi nadał numer trackingowy i po dłuższym czasie gdzie nic się nie działo zapewniał że wszystko w porządku po czym usunął wszystkie aukcje ze sklepu i po 60 dniach dostałem info że paczka nie została dostarczona w odpowiednim terminie.
Tym razem od razu skontaktowałem się ze sprzedawcą bo zależało mi na czasie, dodatkowo wziąłem "Aliexpress Premium Shipping" bo czas dostawy był sporo sporo krótszy.
Na początku wszystko w porządku, potem info że brak najważniejszej rzeczy przez którą głównie zdecydowałem się na wydanie 600PLNów na dodatki które znajdą się w każdym sklepie moto i zdecydowałem że po prostu mi to doślą w drugiej paczce jak wyprodukują :|
Teraz tłumaczenie że przez koronę wszystkie przesyłki są opóźnione i tak naprawdę w paczce jest wszystko w komplecie.
Na stronie widnieje info że jakbym dziś kupił to samo to powinno być na 18 lipca -,-
Zamówiłem to 28 marca, numer paczki to EX216220075SG, sprzedawca już nie odpisuje na moje pytania tylko mi pisze że mam prawo do zwrotu jeśli nie jestem zadowolony.
Za 8 dni kończy się już kolejny przedłużony czas dostawy.
Pytanie jest następujące, czy mogę coś z tym zrobić oprócz zażądania zwrotu?
Bo za chwilę po raz kolejny będę chciał kupić to w innym sklepie i pomimo zapewnień sprzedawcy że mają 10+ sztuk na stanie okaże się że tak naprawdę to kompletują zamówienia do fabryki i jak nie zbiorą odpowiedniej ilości klientów to tego nie wyprodukują.
Tak nawiasem dodam że zamówiłem też inną paczkę z częściami do samochodu i też Premium Shiping i przyszła dokładnie w 20 dni od momentu kliknięcia w sklepie a było to później niż paczka na którą wciąż czekam :|
#aliexpress #tracking #alipaczka
  • 1