Wpis z mikrobloga

Mam w excelu 14 kolumn wypełnionych do 1000 wierszy (w jednej może być wypełnione 50 w drugiej 900 itp.). Potrzebuję aby dane z tych wszystkich kolumn znalazły się w jednej kolumnie, da się to jakoś łatwo zrobić żeby w tej docelowej kolumnie były dane ze wszystkich 14 000 wierszy bez żadnych przerw jeśli jakaś kolumna będzie miała wypełnione mniej niż 1000 wierszy? Czy prościej na sztywno przypisać tam pobieranie danych ze wszystkich wierszy i użyć opcji sortowania żeby pozbyć się pustych pól?
#excel
  • 2
@Ghuthek: Skoro już o PQ mowa, całe pięć kliknięć po menu:

let
Źródło = Excel.CurrentWorkbook(){[Name="Tabela1"]}[Content],
#"Anulowano przestawienie kolumn" = Table.UnpivotOtherColumns(Źródło, {}, "Atrybut", "Wartość"),
#"Usunięto inne kolumny" = Table.SelectColumns(#"Anulowano przestawienie kolumn",{"Wartość"}),
#"Przefiltrowano wiersze" = Table.SelectRows(#"Usunięto inne kolumny", each [Wartość] <> null)
in
#"Przefiltrowano wiersze"