Wpis z mikrobloga

@Gentleman_Adrian: ok dzięki, a możesz jeszcze napisać ile trwał okres reklamacji? Od wysłania do otrzymania tego wadliwego telefonu, a potem do otrzymania pieniędzy
Chyba nie pozostaje mi nic innego jak spróbować szczęścia. Jak wszystko przebiegnie prawidłowo to opublikuje wpis z przeproszeniem za wątpliwości.
  • Odpowiedz
@KapiBara1337: to było dawno więc nie opiszę dokładnie lecz z pewnością kilka tygodniu i po dłuższej wymianie korespondencji mailowej. Ja bym tobie szerze odradzał, zwróć uwagę na komentarze wykopków pod linkiem który podesłałeś oraz opinie w internecie.
  • Odpowiedz
@KapiBara1337: ogólnie w przypadku dragonist i bestceny (ten sam właściciel) w pierwszej kolejności proponuję spróbować gwarancję producenta.
Jakiś czas temu oba te sklepy miały zajęte konta i wtedy wysłanie czegokolwiek do nich skutkowało tym że nie odzyskałeś już sprzętu, nie wiem czy już się z tym uporali. Zawsze możesz napisać do dragonist na FB podobno są dosyć pomocni.
  • Odpowiedz
@KapiBara1337: nie jest powiedziane że serwis będzie chciał przyjąć ale jeśli przyjmie to nie będziesz miał problemu z tym że przez przypadek komornik zajmie Ci telefon ;-) wiem że z samsungami to działało nie wiem jak z innymi firmami.

Ogólnie że względu na to że do tej pory chyba nikt oficjalnie się nie wypowiedział czy kupiony tam telefon jest faktycznie kupiony czy wynajęty jest sporo problemów.

Z tego co widziałem jednak
  • Odpowiedz