Wpis z mikrobloga

Mireczki chcę oznajmić że poległem. Próbowałem rzucić palenie z tabexem ale brakło mi silnej woli i zacząłem sączyć nikotynę przez system Glo oraz leżącego od jakiegoś czasu pena Logic. Co zrobić? Nie uwolnię się od tego, a szczerze to nie chcę już wracać do tych śmierdzących petów. Glo jest dziwne w smaku ale najlepiej przypomina papierosa, jednak ceny wkładów wychodzą podobnie do normalnej paczki i przyznam się że kwestie ekonomiczne były głównym bodźcem przez który porwałem się na tabex :(

Można coś oszczędzić wapując? Niby wkład do logica wystarcza mi na jeden dzień i kosztuje to połowę paczki papierosów. Brakuje mi jednak troszkę kopnięcia i mocy. Bateria też jest słaba więc muszę w połowie dnia ładować to ustrojstwo.

Zacząłem się rozglądać za epapierosem i jestem kompletnie zielony. Chciałbym coś w granicach 150zł. Wpadł mi w oko voopoo vinci x z wymienną baterią ale nie wiem czy to dobry wybór. Pod ma tylko 2ml pojemności co wydaje mi się małą wartością. Jest jeszcze kwestia grzałek - na ile wystarcza jedna grzałka? One kosztują w granicach 20zł. Nie wiem też ile kosztują same liquidy :) Niby podstawa ale w internecie nikt tym nie handluje i chciałbym też o ich ceny zapytać.

#epapierosy #epapieros #epalenie #epalacze #vape #vapenation #vaporizer
  • 5
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@niekompatybilny: Też niedawno rzucałem. 25 lat fajek, na koniec po dwie paki dziennie.
Jeżeli chcesz coś jak najbliżej zwykłej fajki to olej Vinci. Za duży airflow, Nawet pi zaklejeniu wlotu średnio się to ciągnęło.
  • Odpowiedz
  • 0
@Saves no i masz fajne wkłady, nie musisz się bawić w dolewanie olejków. Zdecydowanie najlepsza opcja takiego palenia obecnie.
  • Odpowiedz
@niekompatybilny: dobry, ewentualnie mozesz zobaczyc na rpm 80 pro... ewentualnie taniej nord/nord2

grzaalki: gdybys tylko przyjmowal niko to sama baza nie syfi grzalek wiec wytrzymaja dlugo