Wpis z mikrobloga

#revolut Siemanko wykopy! Chciałbym się wypowiedzieć nt. Revolut’a. Firma niepoważna, po 6 miesiącach posiadania konta Premium (bez Premium o wiele więcej ale już nie będę liczył) w lutym tego roku nagle zablokowali mi konto. Myślę sobie ok, wyśle potwierdzenie z wypłaty czy co innego i odblokują. 3 dni czekałem na konsultanta na chacie. (W ciągu tych 3 dni okazało się ze konta WSZYSTKICH moich poleconych zostały również zablokowane) W końcu gdy konsultant poprosił o dokumenty wysłałem je. Podziękował i poprosił o czekanie na odpowiedź. Odpowiedź nie przychodziła.... Co parę dni wysyłałem prośbę na chacie o odpowiedź. Odpowiadał tylko bot. W końcu miesiąc temu napisałem reklamacje. Po 2 dniach odpowiedź w stylu „Sorry ale nadal cię weryfikujemy, nie wyjaśnimy ci dlaczego. Czekaj!” Aż nagle W KOŃCU po 4 miesiącach od blokady odpisali w stylu „Zamykamy ci konto! Na maila dostałeś spis transakcji jakich dokonałeś na swoim koncie. Pieniądze które miałeś na koncie w ciągu 5 dni zostaną wysłane na konta z których przyszły. Nie wyjaśnimy ci dlaczego zamykamy ci konto. Nara”
Kilku moich poleconych również otrzymali wiadomości o zamknięciu konta. PRZEZ 4 MIESIĄCE NIE MIAŁEM ŻADNEGO DOSTĘPU DO WŁASNYCH PIENIĘDZY!!
Po prostu firma niepoważna, ma w totalnej dupie konsumenta. Niepolecam.
Jeżeli ktoś miał inną lub podobną sytuacje z revolutem zapraszam do komentarzy opisać swój przypadek. Siema! ;)
  • 10
@oliwiergl: no niestety, mozliwe ze jak sie zacznie korzystac z banku revoluta to bedzie lepiej, ale teraz maja mniej informacji o tobie i sa bardziej restrykcyjni jezeli chodzi o AML. do tego support ssie (pewnie nie maja wystarczajaco ludzi) i sie wszystko ciagnie
@oliwiergl: ja mam podobny przypadek, ale po kolei.
Dnia 8.05 otrzymalem na swoje konto revolut przelew z pracy (to było glupie podawać revoluta), ale no co, wczesniej przychodziło mi pare przelewów od innych osób i było okej. Nie tym razem od 8.05 mój przelew był przetwarzany. Na kontakt czekałem tydzień i wreszcie mi odpisali. Pierwszy agent wypytywał o cele konta, potem drugi znowu o to samo, potem trzeci xD Wysłałem im
@Qznia21: Jeżeli faktycznie ci zamkną konto to będziesz miał być może jakiś mały problem.
Kasę zwracają tam skąd przyszła.
Nie chcą nr konta :( Ja sam namierzałem pieniądze 1tyg.