Aktywne Wpisy
BKZGlamrap +125
Śmieszkowałem sobie jak pisał do mnie @Alex_Sarach bo myślałem, że gość trolluje, ale właśnie odebrałem od listonosza kopertę i dostałem to. Nie mam pojęcia skąd miał mój adres - nigdy go nie podawałem na Wykopie i nie wiem co z tym zrobić. Jakieś rady? Pytam serio.
#sebcel #frajerzyzmlm
#sebcel #frajerzyzmlm
Rembrant +1305
Cześć wszystkim jako że niedawno wykopałem mój czosnek słoniowy a jest go naprawde dużo , zapraszam do #rozdajo tego ciekawego warzywa( ͡° ͜ʖ ͡°) Do wygrania 1kg o wartości 70zł
Gdyby ktoś chciał kupić zapraszam na Allegro pamiętajcie też o zapasach Jalapeño które znajdziecie w innych
Gdyby ktoś chciał kupić zapraszam na Allegro pamiętajcie też o zapasach Jalapeño które znajdziecie w innych
#motocykle #125cc
@czarny_i_zly: chyba że to chopper/cruiser to wtedy jak najbardziej pomoże
w rowerze zasadniczym hamulcem też jest przedni...
Proponuję najpierw się douczyć, a potem doradzać. Ktoś się nasłucha takich januszy mitomanów i potem w sytuacji awaryjnej jest zdziwiony
@brick: Uważam, że zasadniczym jest przedni. W zależności od rodzaju motocykla i rozkładu masy, przedni hamulec odpowiada za 75-90% siły hamowania.
Uślizg tylnego koła przez "siłę bezwładności obręczy", czyli koło traci przyczepność, ponieważ tarcie opony i asfaltu jest za małe, aby je spowolnić (w uproszczeniu - koło tylne traci przyczepność, ponieważ kręci się szybciej, niż przednie). (ʘ‿ʘ) Czy ty przeczytałeś co napisałeś? Z czego ty masz opony, z teflonu? Żeby taka sytuacja w ogóle mogła zaistnieć, musisz wcześniej rozłączyć napęd, wciskając sprzęgło, czyli pozbawiasz się najlepszego regulatora prędkości obrotowej tylnego koła, jakim jest silnik motocykla.
W większości motocykli, szczególnie w lekkich motocyklach z silnikami V o znacznym hamowaniu silnikiem, gdzie rozkład masy podczas ostrego hamowania solo przekracza 95% na przód, nawet hamowanie silnikiem często jest zbyt mocne, gaz trzeba odejmować delikatnie, bo bardzo łatwo o uślizg, redukcja z międzygazem w takich motocyklach podczas hamowania czy nawet zwalniania również
Twoja teoria jest na poziomie telewizji śniadaniowej, wystarczy proste równanie lagrange, żeby udowodnić, że taka sytuacja jest możliwa zarówno przy „wciśniętym sprzęgle” jak i „niewciśniętym”. W ogóle co ma sprzęgło do tego?
Tak, dlatego Rossi na dohamowaniach demonstracyjnie zdejmuje prawą nogę z hamulca, bo tył ma tak niewielką przyczepność, że jest pomijalny przy hamowaniu, wystarczy hamowanie obrotami silnika, jest nawet bardziej
@elsaha: Kurde chyba jestem stary bo już powstały słowa których ie znam.