Wpis z mikrobloga

Coraz trudniej polaczyc sie z realnym agentem na czacie #aliexpress
Kombinuje od kilku minut i ni uja.
Nie otrzymałem przedmiotu, minął termin dostawy a mimo to nie moge otworzyc sporu ani zglosic tego do ali.
Ktoś ma jakies sprawdzone pytanie po ktorym Eva wymięka i łączy z live agentem ?
Po wklepaniu: "Chat now", system pyta o jakim zamowieniu chce porozmawiac, wybieram i potwierdzam, ze nie dostałem towaru - system milknie.
PS: otwierajac spor i wybierajac, ze nie dostalem przedmiotu, system wywala info:

Our records show that your order has departed from its country of origin and is currently in transit. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.

Sęk w tym, że termin dostawy minął ponad tydzien temu, przedmiotu nie ma nawet w Europie. Chce ominąć revolut bo mam kilka kart i nie wiem z ktorej płaciłem a zakupow tego dnia robiłem bardzo duzo na tą samą kwotę.
  • 10
@AliPaczka: zamawialem ten sam przedmiot z kilku kont, tylko na jednym koncie nie moge zalozyc sporu. probowalem o roznych godzinach, a co do samego czatu to mam problem z przebiciem się przez Eve. Prosi, zebym zadal pytanie, jak zadaje to mam wybrac przedmiot o ktorym chce gadac i tak w kółko.
@widmo82: Wczoraj po 10 razy naciskałam to samo w sumie, aż pokolei dochodziły na dole opcje... Naciskałam wszystko po kilka razy, w kółko jak nienormalna, aż w końcu udało się przy jakiś pytaniach o rejestrację i zawieszenie konta, choć pytanie moje dotyczyło sporu.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@widmo82: siemka, czy po tym czasie już udało ci się otworzyć dispute? Mam to samo, już jest po 60 śmiech zgodnie z deklaracją przy zakupie, a nadal nie mogę złożyć reklamacji i nwm kiedy się da. Bo jak mam czekać 2 tyg to #!$%@? i dajemy chargeback