Wpis z mikrobloga

Mirki, temat wraca jak bumerang, wybór interkomu. Głównym kryterium jest to, żeby łączył się bez problem Cardo Freeconami, bo akurat w ekipie je posiadają. Zastosowanie do komunikacji między kierowcami, nie między kierowcą a plecaczkiem.

Akurat na Xlmoto jest promka, gdzie da się wyrwać Cardo Freecom 2+ za 521 zł, ale jakoś wewnętrzna cebula nie pozwala mi się nie rozglądnąć, za ofertą chińskich producentów. Co myślicie?

#motocykle
#interkom
#motomirko
V.....h - Mirki, temat wraca jak bumerang, wybór interkomu. Głównym kryterium jest to...

źródło: comment_1588076342jEJTIwPDdwvUzPNGSGdsAo.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@Vonsatch: W tamtym roku już o mały włos bym kupił intercom na alli, ale wybrałem używkę cardo. Ten sam model i jestem zadowolony, bateria bardo długo trzyma.
  • Odpowiedz
Bierz freecomy. Mialem zestaw 2szt, do 150 szlo normalnie gadac miedzy kierowcami, tak do 180 jeszcze powieziec, ze stacja, zjezdzamy itd. Polecam
  • Odpowiedz
@MrDeadhead: Freecom to jest model Cardo, a Freedconn to firma-chińczyk.

@dawid131: @Crea: @dambens: Powiedzcie mi, bo nie wiem czy dobrze kminię. Dwóch kumpli z którymi jeżdżę, już ma te Freecomy 2+. Jak kupię takiego samego, to już nie będę mógł się z nimi sparować? Czy tu tylko chodzi o to, że dwie osoby mogą równocześnie mówić?

Pytam, bo jeżeli tak miałoby być, to chińczyk FREEDCONN T-MAX S V3
  • Odpowiedz
@Vonsatch: Faktycznie niezla ta promka - wzialem 2+ Duo za 960 - do tej pory jezdzilem na wspomnianych juz Freedconn'ach i zaczynaly dogorywac - wiec licze ze w tamtych bedzie znacznie lepiej :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Vonsatch: słabsza bateria, gorzej słychać na jedną słuchawkę, czasem jakieś trzaski się pojawiają - jakieś 2 lata używania. Teraz przynajmniej sprawdzę trochę wyższa półkę.
  • Odpowiedz