Wpis z mikrobloga

@Sandman: Ja mam Cube Hyde Race, ogólnie świetna sprawa tylko w tej cenie tylna zębatka powinna być CDX a nie CDN (X - cała ze stali, N - baza stalowa, zęby z jakiegoś kompozytu). Mi ten CDN pękł kiedy ruszałem na wysokim biegu na stojąco. Druga sprawa to charakterystyka pracy piasty - trzeba się do tego trochę przyzwyczaić, np. przy podjazdach przy dużym obciążeniu jak chcesz zredukować to trzeba lekko odpuścić
  • Odpowiedz
@dybligliniaczek: orientujesz się może czy w tych rowerach cube hyde z paskiem gates, dają te lipne plastikowe tylne zębatki w nowszych rocznikach też? Bo patrząc na stronę gatesa w ogóle nie ma już tej plastikowej zębatki tylnej, w grupie cdn jest tylko przód i pasek. A na stronce cube jak lecisz po modelach, to wszystkie mają w specyfikacji Gates Rear Sprocket CDN, ale widać na fotach że w 2019 jest plastikowa
  • Odpowiedz
orientujesz się może czy w tych rowerach cube hyde z paskiem gates, dają te lipne plastikowe tylne zębatki w nowszych rocznikach też?


@borsuk321: Kumpel kupował w 2020 nowy Hyde Race i była metalowa CDX. Kupował stacjonarnie w Ski Team w Warszawie. Pasek CDN mi się rozleciał po ok 3 tys. teraz na CDX już ok 5 tys. i wygląda spoko. Przednia na razie działa ale tak na oko to chyba powinienem
  • Odpowiedz
@dybligliniaczek: hm, no ciekawie to wygląda, chociaż myślałem że jak tylna zębatka jest metalowa, to już przód będzie niezniszczalny, szkoda by było wymieniać pasek i przednią zębatkę po sezonie. Dużo pewnie zależy od stylu jazdy i wagi użytkownika. Ja mam 193cm i 95kg, zarzynam napęd dość mocno, lubię mocno naciskać na pedały na ciężkich przełożeniach, np. na niektóre podjazdy na stojąco wjeżdżać, także łańcuch aż jęczy :)
Ogólnie ceny części eksploatacyjnych
  • Odpowiedz
lubię mocno naciskać na pedały na ciężkich przełożeniach,


@borsuk321: No to pasek CDN szybko zajedziesz, ogólnie z opisu CDN wynika że to taki casual na dojazdy do pracy, ale CDX zębatki to teoretycznie ciężkie do zajechania a pasek na te 10-15 tys. powinien dać radę. No i myślę, że Gates specjalnie robi tak sprzęt żeby jednak miał ograniczoną trwałość, takie kontrolowane zużycie, ale to ociera się o teorie spiskowe. Tak czy
  • Odpowiedz
@grap32: od jakiegoś roku tył robią metalowy zarówno cdn jak i cdx, nie ma różnicy, bo pękały.
Za to przednia dalej jest w cdn z tworzywa, paski też się różnią, ten pasek który jest gładki na zewnątrz (ten ze zdjęcia np.) to cdn, a cdx ma takie karbowane poprzeczne paski, i jest mocniejszy.
Ogólnie lipa z cenami rowerów jest teraz, jeszcze z używką można się #!$%@?ć w kradziony więc lepiej uważać,
  • Odpowiedz
@grap32: Tak jak wyżej, od jakiegoś czasu robią metalowe. Ta przednia wytrzymała 10 tys. km / jeszcze nie pękła ale już była tak wytarta że niszczyła nowy pasek, wymieniłem na metalową CDX. Rower nadal świetnie się sprawuje, ciągam nim teraz przyczepkę z dzieckiem bez najmniejszego zająknięcia. Tylko jedna uwaga, ten tutaj ma piastę Nexus, ten mój ma Alfine i z tego co pobieżnie pamiętam to Nexusy bywają awaryjne. Sam szukając używki
  • Odpowiedz