Wpis z mikrobloga

BUDOWANIE & REALIZM

Twórcy gry zdecydowali, że szlaki wodne dla dużych statków można modyfikować tylko w edytorze map. Nie jesteśmy jednak zmuszeni dostosowywać lokalizacji portów do tego jak autor mapy poprowadził trasy. Mod More Network Stuff pozwala modyfikować ścieżki statków podczas gry. Dzięki niemu możemy robić drobne zmiany jak np. łagodzenie łuków nadając realizmu skręcającym statkom, ale również tworzyć nowe ścieżki i np. podprowadzać statki do zatok.

Poprawne modyfikowanie szlaków wodnych wymaga jednak wprawy. Kilka punktów, które warto mieć na uwadze:
- należy upewnić się, czy na skrzyżowaniach szlaków na pewno jest połączenie. Łatwo jest postawić węzły koło siebie i tego nie zauważyć,
- jeśli szlak będzie kończył się za blisko przystani, to statki będą miały za mało miejsca na dokowanie i będą wpadać na przystań,
- należy upewnić się, że woda jest wystarczająco głęboka dla statków. Pogłębiamy dno za pomocą wbudowanego w grę narzędzia lub wygodniej, używając moda Extra Landscaping Tools,
- należy upewnić się, że statki płynąc do portów korzystają z nowych ścieżek. Gdyby tak się nie stało, należy postawić port ponownie. Jeśli opcja "Reset" z moda Move It nie działa, to można skorzystać z opcji "Copy in place". Jako ostateczna opcja wybudować nowy port tradycyjną metodą.

Jeszcze w nawiązaniu do powyższego, ale jednocześnie uwagi ogólne:
- Warto dobrze czytać opis modów.
- Warto czasami robić nowe zapisy gry, a nie zawsze nadpisywać jeden.

#citiesskylines
Cerberlius - BUDOWANIE & REALIZM

Twórcy gry zdecydowali, że szlaki wodne dla dużyc...

źródło: comment_1587290397jMAGEh3WL4sUrSutKAq6oH.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz