Mam takie proste pytanie, w jaki sposob dotrzec do wszystkich obowiązujących aktów prawnych (pomijam vacation legis)?
Chce wiedziec jakie jest obowiazujace dzisiaj prawo. Ale nie wyszstkie źródła prawa mnie interesuja, tylko ustawy i rozporządzenia.
Spodziewałbym się, że po trzech dekadach komputeryzacji będziemy mieć stronę w domenie gov.pl gdzie wszystkie akty prawne będą wisieć.
Ale nic takiego nie znajduję.
Wchodze na isip.sejm.gov.pl to wywala mi 502, więc teraz nie wiem czy ISIP jest właśnie takim repozytorium i jest awaria. Czy 502 któe mi wywała jest norma i akty prawne, wszystkie akty prawne być może są dostęþne w innym miejscu.
@matcheek: z tego co pamietam to dziennikustaw posaida dodatkowa chyba 2 niezalezne mirrory dostepne pod innymi adresami, ale nie pamietam jakimi ( ͡°ʖ̯͡°)
@karer: powiedział autor stwierdzenia: dajcie mu spokoj to typ co wszedzie mowi "jestem studentem prawa a ty nie umiesz odmieniac laciny prawidlowo" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
powiedział autor stwierdzenia: dajcie mu spokoj to typ co wszedzie mowi "jestem studentem prawa a ty nie umiesz odmieniac laciny prawidlowo" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
@Adams_GA: przeciez wlasnie to zrozbiles w tym wpisie. Jesli tego nie widzisz to ci nie pomoge. Udaj sie do lekarza lepiej.
Chce wiedziec jakie jest obowiazujace dzisiaj prawo. Ale nie wyszstkie źródła prawa mnie interesuja, tylko ustawy i rozporządzenia.
Spodziewałbym się, że po trzech dekadach komputeryzacji będziemy mieć stronę w domenie gov.pl gdzie wszystkie akty prawne będą wisieć.
Ale nic takiego nie znajduję.
Wchodze na isip.sejm.gov.pl to wywala mi 502, więc teraz nie wiem czy ISIP jest właśnie takim repozytorium i jest awaria. Czy 502 któe mi wywała jest norma i akty prawne, wszystkie akty prawne być może są dostęþne w innym miejscu.
#prawo #aktyprawne #komputeryzacja
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/ByYear.xsp
Komentarz usunięty przez autora
Nie tak łatwy w użyciu jak ISAP ale działa
@matcheek: xD