Wpis z mikrobloga

Jakie macie doświadczenia z serwisem #microsoft ?

Zepsuł mi się roczny #xboxone x, przestał wysyłać sygnał wideo. Wykonałem kroki które sugerują tu: https://beta.support.xbox.com/help/hardware-network/display-sound/tv-or-monitor-screen-is-blank-while-connected?fbclid=IwAR2prsk3iYexu8GMYsrQHAEtBgsHSj1wTG9NBPnApkNnYLPxJ5qeXwNOyNg

ale nic to nie dało.

I zastanawiam się czy wysyłać na gwarancję do MS czy skorzystać z rękojmi?

#serwis #naprawa #pytanie
  • 6
@deenes: tak myślałem, jedyne co mnie w sumie zastanowiło to taki komunikat u nich na stronie:

Po otrzymaniu niedziałającej jednostki sprawdzimy ją i podejmiemy próbę naprawy. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, wymienimy jednostkę na podobne urządzenie.

a nie chce podobnego urządzenia np 3 letniego refuba oddając im fajną wersję Special Edition Gold Rush
@finam jesli chodzi o pady to przez formularz mozna bylo wybrac dowolna wersje - reklamujac zwykly czarny mozna bylo wziac jakies fajne malowanie, takze i tu z konsola watpie zebys zle na tym wyszedl. Support maja bardzo pomocny
@finam: Przy Xboxach nie mam doświadczenia, ale np. wysłali mi nową ładowarkę do Surface Pro tylko na podstawie rozmowy na czacie, po zarejestrowaniu nr seryjnego - a ładowarka po prostu łapała prąd tylko pod pewnym kątem jak był kabel więc trochę słabo. Support pierwsza klasa
@finam: @Koliat: podczepie sie, myslicie, ze jak moj 1,5 roczny X co jakis czas mruga ekranem, niezaleznie od kabla i telewizora (w sumei od kilku tygodni tego nie zrobil) to jest sens im to zglaszac i mozna liczyc, ze sie poczuja? Blisko koncagwarancji i mysle, czy sie jeszcze o to nie upomniec