Wpis z mikrobloga

Wchodzę na "The Lord of the Rings - Complete Symphony" a tam też jakiś przygryw pragnie nam wmówić że Władca jest rasistowski ksenofobiczny homobulgocący i antysemicki

This movie is racist that's the truth they could hire some black,asian,hispanic,latino guys but no everyone has to be white white supremacists did this movie and most of the whites like this movie and it proves my theory that whites love movies with only whites in it we're in 21st century and things like this still are happening!And don't tell me that i'm the only one who noticed this!I'd like to sue this movie for promoting racism i know there are still some good white guys please help me!!!!!

#truelolcontent #patologia #rasizm
@EmmetBrown: I to nie byle jakiego. To był Heimdal. Ale wracając do mitologii nordyckiej ciekawostką jest że ludzie o nie białej skórze zawsze byli uważani za niewolników. Niezależnie od stanu. tak nakazywała religia/tradycja. Prawidłowe imię Heimdala to Rig.

Podróżując po świecie w ludzkiej postaci, Rig zaszedł do domu, w którym zastał wiekowe małżeństwo – Ai (Pradziad) i Edda (Prababka). Ugościli go, spali w jednym łóżku, a po odejściu Riga urodził im