Wpis z mikrobloga

  • 0
#booking #podroze
Udało się komuś bezzwrotną rezerwację anulować bez opłaty? Ja się niby dogadałem z gospodarzem, że anuluje bez opłaty, ale chcę żebym skorzystał z opcji anulacji za opłatą. Oni mają jakoś możliwość anulowania pobrania opłaty przez booking? Czy on to powinien zrobić po swojej stronie?
  • 14
  • Odpowiedz
  • 0
@Yahoo_ Dzwoń do booking ja dzwoniłem i konsultant zapewnił mnie że mają polecenie "z góry" że hotele mają oddać kasę nawet za bezzwrotną. Specjalnie go spytałem czy zwrot jest pewny i odpowiedział że tak, hotel nie ma nic do gadania.
  • Odpowiedz
  • 1
@Yahoo_ Mi anulował konsultant na infolinii, ja nic nie klikałem. No i nie wiem czy ty jedziesz do pl gdzieś czy za granicę, ja miałem Francję kupioną a że granicę zamknęli to kasę oddają tak podejrzewam.
  • Odpowiedz
@Yahoo_: nic samemu, jeżeli sam odwołasz to raczej po kasie. Dzwoń jak kolega wyżej napisał. Ja wczoraj miałem to samo. Oferta bezzwrotna, dogadałem się z obiektem na oddanie kasy i zadzwoniłem do bookingu. Pan z infolinii sam do nich zadzwonił i anulował bezkosztowo wszystko, za około 2 dni będę miał zwrot pobranych pieniędzy. Polecam dzwonić do krakowa i wybrać opcję 1 z 3 podanych. Numer do warszawy jest tylko do
  • Odpowiedz
@Yahoo_: mnie sie udało, miałem rezerwacje bezzwrotną na hotel w dn 19-26.03.2020 i w sobotę dostałem SMS i mail z booking, że w związku z koronawirusem mogę ją bezpłatnie odwołać. Tak też zrobiłem
  • Odpowiedz
@AppleDash: Telefon do biura: +4812 349 4000 (godziny urzędowania)

Faks: +4812 349 4099

Potwierdzają, że zwracają, ale to wygląda tak, że cisną obiekt po prostu, mój jest dość uparty, zobaczymy jaki wpływ są w stanie na nim wywrzeć.
  • Odpowiedz
@Yahoo_: ja miałem opcję odwołania za darmo.

Miałem już okres bezzwrotnej rezerwacji. Napisałem do właściciela korzystając z prośby o bezpłatną rezerwację. Napisałem tam, że proszę o bezpłatne odwołanie ze względu na wirusa i na drugi dzień pojawiła się opcja "odwołaj bezpłatnie ze względu na COVID-19" czy coś takiego. Nie wiem czy to dobry właściciel, czy booking, ale wszystko poszło sprawnie po 1 wiadomości.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Ogau aha, ja już dzisiaj widzę, że mam odwołane, więc w sumie temat to zamknięcia, ale zostawię jakby ktoś szukał informacji
  • Odpowiedz