Wpis z mikrobloga

  • 0
Dlaczego jeżeli podpinam domenę swoją pl pod serwer home i instaluje woocomerce na niej to nie chce mi przyjść email z resetowaniem hasła, a jak siedzi na serwerze standardowym bez przypisywania to wszystko działa?

#wordpress #pomoc
  • 10
  • Odpowiedz
@MrVilq: home ma zabezpieczenia antyspamowe, utwórz na serwerze ze stroną - skrzynkę o takiej samej nazwie jak w sklepie i powinno zacząć działać
  • Odpowiedz
@MrVilq: To co napisał @dimian plus to, że po przypisaniu domeny musisz poczekać 60 minut zanim konfiguracja domeny odświeży się na DNS. W trakcie propagacji email z domeną może nie działać.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@home-pl ale skrypt jest już zainstalowany na domenie i się wyświetla a dalej nie mam dostępu do kokpitu i admina bo wywala błąd że nie można wysłać wiadomości email
  • Odpowiedz
@MrVilq: Jeżeli twój WordPress korzysta do wysyłki wiadomości adresu mail@domena to musisz poczekać na odświeżenie konfiguracji domeny (jeżeli ją dopiero przypisałeś) oraz musisz mieć pewność, że taka skrzynka email znajduje się na serwerze (jest założona w Panelu).

BTW. login "admin" warto zmienić na coś bardziej bezpiecznego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@home-pl a gdy podawałem ten sam adres email ale pod WordPress który nie ma podpiętej domeny żadnej to normalnie od razu wysyła link
  • Odpowiedz
@MrVilq: Czyli w skrócie - chcesz wysłać reset hasła do WP z użyciem adresu email, który działa na Gmailu. W takim razie to nie zadziała. Musisz korzystać z adresu, który fizycznie jest obsługiwany na serwerze z WP.

a gdy podawałem ten sam adres email ale pod WordPress który nie ma podpiętej domeny żadnej to normalnie od razu wysyła link


Wtedy WP korzysta z domyślnego adresu do wysyłki. Najlepiej w tej sytuacji
  • Odpowiedz