Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Miał ktoś z Was bliższy kontakt z Alfą 156 Crosswagon Q4? Duże różnice eksploatacyjne względem zwykłej 156? Są problemy z częściami do napędu, zawieszenie etc.? Chodzi mi taka ostatnio po głowie a choć miałem sześć Alf, z Crosswagonem nic wspólnego.
#alfaromeo #alfaholicy
  • 5
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@piepsze: są problemy z częściami do napędu, zawieszenia etc. Jak to się można spodziewać po polityce tego koncernu. Na youngtimera to się na da, ale z eksploatacją to już trzeba by lubić wyzwania.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ciasto_hirol: napędy jako takie są trwałe, ale regeneracja np. głupiej podpory wału to wyzwanie. Wszystko się da, ale trzeba namęczyć, nawet nie jest kwestia kosztów tylko zaangażowania i czasu.
  • Odpowiedz
@piepsze: Jeśli chodzi o zawieszenie:
Przód:
- wahacze: jak ze zwykłej 156 *)
- amortyzatory: niedostępne na rynku/regeneracja?
- sprężyny: niedostępne na rynku/można dosztukować z wersji 2.4 JTD *)
Tył:
- wahacze: niedostępne na rynku (ale można ogarnąć tuleje, również poliuretanowe i zaprasować) *)
- amortyzatory: niedostępne na rynku/regeneracja *)
- sprężyny: brak info, prawdopodobnie niedostępne na rynku
Podpory wału: brak info, były kiedyś dostępne podpory poliuretanowe

UWAGA: wbrew obiegowym opiniom,
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@MostlyRenegade: @Funky666: @Ciasto_hirol: Dzięki za info. O kombinowaniu z podporą wału gdzieś tam już słyszałem. Te amory mnie trochę martwią choć jeździłem W220 i w tej kwestii wyzwania już znam:) Niemniej tak jak myślałem, głównie zawias i napęd trzeba dokumentnie prześwietlić i przemyśleć ew. naprawy. Poszukam jeszcze info na ruskich stronach bo oni mają fajne patenty na wszystko. Swego czasu miałem Vel Satisa i tam w tylnim zawieszeniu też
  • Odpowiedz