Wpis z mikrobloga

@algus: Miasta [\*]. Ciekawe co w nim padło. Bateria?

W wakacje jak pare złociszy wpadnie coś trzeba będzie kupic tak do 1000 na poziomie podobnym jak wtedy RN3P

Jakiś Xiaomi na pewno się znajdzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Marmite: Oby to była bateria. Zastanawiam się nad zakupem nowej. Ale nawet po podłączeniu do ładowania nie świeci się dioda, a jak do pc podłączam to wywala błąd że ciągnie zbyt dużo prądu niż gniazdo iść może dostarczyć. Niby pisali że to wina jakiejś diody zenera ale rozwalenie jej jak to pisali nic nie dało... Martwię się że powerbank który kupiłem od chińczyka mógł to spowodować, bo podczas jego używania to
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@badziebadla: Masz pomysl jak to sprawdzić? Bo sKoda mi kasy na baterie jak się okaże że to nie ona . Czyscilem gniazdo więc chyba że cały port się #!$%@?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@algus: jestem amatorem, ale kolega w mi5 miał problem z ładowaniem. Czytałem kilka tematów w internecie i na płycie głównej jest taka mała dioda, która ma za zadanie bodajże regulować i stabilizować napięcie. I jak komuś się psuje to ją całkiem usuwają, zdrapując np. śrubokrętem. Paliła się chyba najczęściej po podłączeniu ładowania zbyt mocna ładowarka, coś mi świta że chyba quickcharge. Na XDA są o tym tematy. Ale jeśli masz zdolności
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@algus: po głębszym zapoznaniu się z tematem okazuje się, że prawdopodobnie spaliła się dioda zenera, masz identyczne objawy jak koleś na XDA, ten miguelang611: https://forum.xda-developers.com/redmi-note-3/help/rn3-pro-charging-charging-board-t3671977

On zdrapał i mu śmiga, ale pamiętaj że to półśrodek i taka diodę powinno się wymienić, ale do tego trzeba speca co umie lutować takie maleństwa

Prawdopodobnie ta ładowarka co masz jest do dupy