Wpis z mikrobloga

@kasztan_ kilka lat temu założyłam tam konto i nie przypominam sobie, żebym miała jakieś problemy. Raz bankomat mi kartę zjadł - za kilka dni miałam nową. Jedyne koszty jakie mam to ubezpieczenie karty. Chyba też dodatkowo się płaci za kartę debetową, jeśli jest nieużywana (jeśli dobrze pamiętam to coś koło 100 zł na miesiąc trzeba kartą zapłacić, żeby za darmo było). Nie dzwonią też do mnie z super ofertami, więc chyba polecam
  • Odpowiedz
@kasztan_ Aplikacji nie używałam nigdy, więc ciężko mi coś na ten temat powiedzieć. Jakieś przelewy i inne rzeczy ogarniałam zawsze przez przeglądarkę i nie miałam z tym żadnych problemów. Pewnie to norma, ale przy kopiowaniu numeru bankowego do przelewu trzeba chyba 2 pierwsze cyfry wpisać ręcznie. Przelew własny to jakieś 2 kliknięcia, na karcie pieniądze są natychmiast. Przy przelewach na większe kwoty masz zazwyczaj jakiś SMS z banku, pod ręką też jest
  • Odpowiedz
@kasztan_: ile masz lat? Bo w grę wchodzi konto Direct lub (dla osób w wieku 18-26 l.) Mobi. Zachętą do przetestowania konta jest premia do 260 zł.

Apka spoko, schludna i intuicyjna. Bankowość internetowa podobnie. Względem innych banków dość często (odnoszę takie wrażenie) mają przerwy konserwacyjne, ale to zapowiedziane działania (i głównie w nocy w weekendy).
  • Odpowiedz
  • 1
@kasztan_ aplikacja ING jest najlepsza ze wszystkich z jakimi miałem do czynienia (w sumie już to mój 7 bank).Jest bardzo łatwa w obsłudze i ładny design.
  • Odpowiedz