Wpis z mikrobloga

@Bujak: to nie tylko kwestia empiku. I faktycznie po prostu tak jest. Wynika to z tego, ze informacje o promocjach rozchodza sie w necie(sa dedykoane strony, bardzo mozliwe ze sam z tkaiej korzystasz ;)) i blyskawicznie masa ludzi sklada zamowienie.
ciekawe ilu z nas milczy ( ͠° °)


@Bujak: ja nie milczę, chociaż nic u tych #!$%@?ów nie kupuję ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Mimo to, ludzie się nie uczą i cały czas próbują w tym Empiku kupować. I kończy się tak samo za każdym razem
@Aster1981: Empik to zwykli oszuści i robią to z premedytacją, żeby wypozycjonować się w wyszukiwarkach, zrobić ruch na stronie swojego sklepu lub poobracać pieniędzmi klientów. No bo co to za problem przed promocją zrobić remanent na magazynie i ograniczyć w systemie liczbę sztuk sprzedawanych w promocji? Ewentualnie wziąć na klatę swoją pomyłkę i dosłać zamówiony towar później z kolejnej dostawy?
@CCCCC: @Iperyt: fakt ze powinni sprawniej zliczac dostepne produkty i odrzucac nadmiarowe zamowienia.
Pytanie jednak kiedy system ma rezerwowac produkt i zdjac sztuke z stanu? Po kup teraz (gdzie ludzie moga sie wycofac i nie zaplcic) czy dopiero po potwierdzeniu wplaty czy wybraniu opcji. Drugie rozwiazanie jest pewniejsze dla sprzedawcy, ale w opisanej sytuacji, gdzie masa ludzi rzuca sie rownoczesnie, czesc zostanie bez produktu.

Nie, dosylanie z kolejnych partii byloby
@damw: pare razy juz kupowalem w empiku zdalnie i nie bylo problemow.


@Aster1981: no a dzisiaj to już 2 post (wypda się jeszcze zastanowić, o ilu innych anulowanych zamówieniach się nie dowiemy, bo ludziom się nie chce o tym napisać w necie/nie mają konta na wykopie), jak Empik kolejny raz w #!$%@? poleciał podczas ostatniej promocji. Widocznie masz farta i Tobie jeszcze nie anulowali. Ale inni nie mieli tego szczęścia
oczywiscie, opisalem wyzej dlaczego tak sie dzieje. Dotyczy to raczej wylacznie promocji.


@Aster1981: no i to jest najgorsze, bo tylko i wyłącznie podczas promocji ceny w Empiku są fajne. Bez promocji to tam się nawet nie opłaca zaglądać - zawsze znajdziesz taniej w necie
@Bujak: @damw: noo, ja byłem tą pierwsza osoba. Ja kręcę Małysza, §6 punkt 7 ich regulaminu. Informują w nim, ze po wysłaniu potwierdzenia umowa jest wiążąca, a dodatkowo kłamią, ze produkt nie jest dostępny. Na razie grzecznie wniosłem o realizacje zamówienia, potem uokik.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Bujak: slowo klucz "chwile po zlozeniu przez ciebie zamowienia wyczerpal sie zapas"

Czyli jak skladales zamowienie to mieli zapas, a juz nastepne osoby po tobie te ktore zamawialy "chwile pozniej" sie nie zalapaly