Wpis z mikrobloga

@Setral: mentalnie jestem tym kotem, te laski symbolizują zmiany loga w obliczu morza nierozliczonych cashbacków, one krzyczą do nas "patrzcie, mamy nowy system, zmieniamy się" a my na to, "oddejcie hajs".
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Tym razem nie ma na kogo zgonić bo to tylko i wyłącznie kwestia planetplus. Chętnie zobaczę czy będą się zgadzać kwoty oczekujące i zatwierdzone. Rozumiem że jeśli ktoś kompletnie nie wie ile miał naliczone może być pewien że wszystko wróci. Przy okazji fajnie by było zatwierdzić z 11.11 bo termin już dawno minął.
  • Odpowiedz
  • 10
Jak na razie to strona nie spełnia swojej podstawowej funkcji, więc nawet nie ma co rozmawiać o błędach. Wiadomo kiedy pojawią się dokonane transakcje?
Żebym wiedział, że dzisiaj stanie się coś takiego to wypłacił bym pieniążki, bo kwota była nie mała, a teraz pozostałem z obawą, że już nie wrócą. Takie akcje nie świadczą dobrze o firmie.
Przydałoby się jakieś uwczesne powiadomienie na stronie i na maila, a nie tak z godziny
  • Odpowiedz
Tak, jak mówiliśmy wcześniej, nadal pracujemy nad tym, żebyście mieli dostęp do historii swoich transakcji, cierpliwości. Cały czas dostajemy i czytamy Wasze opinie.
  • Odpowiedz
@martinezzpl: najważniejszy plus dla cashbackgo czy goodie to to że zlecone wypłaty są w ciągu 2 dni na koncie , a nie czekać w planetplus 30 dni na akceptacja oczekiwanego statusu wyplaty. :D :D samo to jest śmieszne dla mnie
  • Odpowiedz