Wpis z mikrobloga

Hej Mikroweby, znajoma ma stronę w wordpressie na ovh i pojawia się błąd HTTP ERROR 500. Oczywiście kontaktu z gościem, który jej to robił nie ma, próbowałem już podmienić plik .htaccess, zwiększyć limit pamięci WPMEMORYLIMIT, ale to nic nie daje. Ja jestem zielony w temacie i z tego wszystkiego ogarniam tylko połączenie do ftpa ;).
Macie jakieś rady co to może być, ewentualnie jak to naprawić (tak, zdaję sobie sprawę, że błąd może dotyczyć praktycznie wszystkiego, ale może to jest coś powszechnego tam)?
#webdev #webmastering #ovh #wordpress #programowanie
  • 14
  • Odpowiedz
Możliwe, że któryś z pluginów robi problem (po update wordpressa). Można to sprawdzić zmieniając nazwę katalogu każdego pluginu po kolei. Jeżeli strona się uruchomi to ostatni w którym zmieniałeś nazwę robi problem.
  • Odpowiedz
@konradk: oooo, no to byłaby dobra wiadomość ;). Masz jakieś linki dla potwierdzenia, bo ja to tylko mega grzecznościowo robię i nie chciałbym wyłączać czegoś co autor strony z jakiegoś powodu włączył.
  • Odpowiedz
@mr_hammerer: jesli strona jeszcze jest pod opieka gwarancyjna, a kontaktu z kolesiem nie ma...no to faktycznie nieco slabo. Pewnie nie omieszkalbym mu tego delikatnie wypomniec.

Ale jak okres minal - to znajoma musi sobie radzic sama, albo znalezc jakiegos serwisanta. Backupy w tym przypadku to podstawa. Wordpress jest spoko i nie spoko - ma swoje zalety, ale sa sytuacje w ktorych moze napsuc krwi i cos sie rozjechac.

Bo jesli
  • Odpowiedz
@Kosiek30: To chyba typowe w każdej branży. Ja kompletnie nie mam styczności z wordpressem, ale z tego co widzę, to skopiowanie wszystkich plików do siebie, a później w razie niespodziewanego wysypania się serwera przywrócenie z lokalnego backupu załatwia sprawę. Jak dla mnie to jest mega wygodne!
  • Odpowiedz
@mr_hammerer: jest fajna wtyczka BackWPup.