Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, właśnie doszedł do mnie portfel z #rozdajo, własnoręczna solidna robota.

Jako iż @taki_tomek poprosił mnie o recenzję, a na dodatek rzecz jest handmade, to wspierając polską przedsiębiorczość pomyślałem, że napiszę o odczuciach.

https://imgur.com/gallery/eZdUwsp

+ Paczka bardzo solidnie zabezpieczona, picrel( ͡° ͜ʖ ͡°)
+ portfel jest ciężki, bardzo solidny. Nie znam się na tym, ale na oko laika nietania i niebrzydka rzecz.
+ pierwsze na co zwróciłem uwagę to szwy - są równiutkie.
+ rozmiar - wciśniesz go wszędzie, nawet w kieszeni zostawia sporo luzu, co załatwia nieestetyczny efekt wypchania, bo jeszcze gdzieś trzeba upakować komórkę i klucze.
+ Jak się go trzyma w ręce to czuć że naprawdę fajna skóra, która się różni od tych sieciówkowych.
+Często portfel (nawet mały) lubi się o coś zaczepić jak go mamy w wewnętrznej kieszonce kurtki/kieszeni z racji jego rozkładania. Z tym nie ma problemu.

- Brakuje mi 3 slotu, tak żeby przy sobie nosić "podstawę" tj. dowód, prawo jazdy i kartę płatniczą. Przedłużając go o centymetr rozwiązalibyśmy też problem nr. 2
- Banknoty 100 i 200 (nie wiem jak 50, nie miałem) złotowe odrobinę będą wystawać, oczywiście można się pobawić i będą prawie niewidoczne, ale dostając hajs do ręki od kasjerki w Żabce raczej nie będziemy zwracać uwagę, żeby dobrze upchnąć, no maksymalnie przez pierwszy miesiąc.

Ogólnie wrażenia bardzo pozytywne. Kiedyś się zastanawiałem nad portfelem w formie wizytownika, ale koniec końców zawsze wydawał mi się mały. Ten akurat mnie przekonał - mam wszystko czego potrzeba pod ręką w wersji zip/rar.

#tomekszyje #handmade #rekodzielo #modameska #minimalizm #leatherworking #skoraboners #diy
Camilli - Hej Mirki, właśnie doszedł do mnie portfel z #rozdajo, własnoręczna solidna...

źródło: comment_15815212249fnvppBzft5Y8QZRXnX8ZN.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
@Camilli dzięki za opinię i wszystkie uwagi; te na + i -