Wpis z mikrobloga

#revolut
Jakiś czas temu otrzymałem kartę Revoluta i mam problem z płatnościami... Próbowałem zapłacić w Żabce i w Carrefourze, za każdym razem płatność została odrzucona. Płaciłem normalnie w terminalu, bez zbliżania.
W przypadku płatności internetowych kartą, za każdym razem wszystko działa.

Karta jest uszkodzona czy po prostu w sklepach jej nie honorują?
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@R__R: musiałbyś ogarnąć jaki dokładnie komunikat się wyświetla na terminalach przy próbach płatności.... w sumie to może najpierw sprawdź w ustawieniach, może masz blokadę ustawioną na płatności w sklepie czy coś
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@R__R: zmiana pinu w apce / bankomacie i realna wypłata kasy z bankomatu (brak siary przy kasie sklepu). Jak pójdzie to super, jak nie to błędna karta i będziesz musiał dostać nową
  • Odpowiedz
@JcL: Dziękuję. Sprawdzę na dniach.
Czy istnieje możliwość, że karta fizyczna się przeterminowała? Otrzymałem ją w listopadzie, a po raz pierwszy próbowałem zapłacić w styczniu. Cały czas użytkowałem ją w transakcjach internetowych.
W grudniu samoistnie dodała mi się druga fizyczna karta w Revolucie (nawet przyszła do domu), napisałem do obsługi klienta z zapytaniem, na jakiej podstawie została przydzielona mi druga karta. Odpowiedź była szybka..., usunęli, w sumie bez potwierdzenia czy
  • Odpowiedz